Zepsute wakacje, zmarnowane nerwy i pieniądze

Pisemny: 12 październik 2012
Czas podróży: 17 — 27 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Po przeczytaniu pozytywnych opinii o tym kompleksie postanowił am zostać tam z mę ż em. Powiem prawdę o tym "raju". W budynku nie ma pijalni (choć tutaj zaznaczono, ż e jest). Pijalnia znajduje się tylko na terenie sanatorium Sł oneczne Zakarpacie. Niektó re strony o tym hotelu wskazują , ż e pokoje wyposaż one są w ką piele mineralne. To kł amstwo. Co wię cej, kiedy zadzwonił em do kompleksu, administrator powiedział mi, ż e jest. Oznacza to, ż e nawet przez telefon nie powiedzą ci prawdy. Piszą , ż e jest niezależ ne ogrzewanie i od razu wydaje nam się , ż e jest cią gle ciepł a woda i pokoje są ciepł e. Jeś li tak myś lisz, to się poważ nie mylisz. Ciepł a woda jest dostę pna tylko w cią gu dnia, a przy okazji nie zawsze lub z dala od ciepł ej. Nie powiedzą ci też o tym przez telefon. Ponieważ miał em przypadek, gdy zapytał em wł aś cicielkę (ma na imię Irina), któ ra wł aś nie wyszł a z pokoju, kiedy bę dzie ciepł a woda, ona patrzą c mi w oczy powiedział a, ż e ​ ​ jest woda, bo bojler pracuje. Nie spodziewał em się takiej bezczelnoś ci. Kł amać patrzą c prosto w oczy – powiem Ci, ż e musisz umieć . Ponieważ byliś my jesienią na wakacjach, w pokoju był o doś ć zimno. Nie oferowali nawet grzejnikó w. Dopiero gdy usł yszał em od są siada w jadalni, ż e zrobił im skandal z powodu zimna w pokojach i zaproponowali mu grzejnik, sam poszedł em o to poprosić ! jego. Nie oferują NIC. Ogó lnie. Nic do powiedzenia o kompleksie. Daj klucze i zapomnij o swoim istnieniu. Tylko jeś li przeklinasz codziennie, to po kilku dniach mogą zapytać : czy wszystko w porzą dku? Ale uwierz mi, nie bę dziesz w stanie odpowiedzieć : tak, wszystko jest w porzą dku. W efekcie na dzień przed wyjazdem wzią ł em grzał kę , a potem już nie od administratora, tylko od sprzą taczki, bo administratora baaardzo trudno znaleź ć na miejscu. Był em bardzo zaskoczony, ż e niektó rzy lokatorzy zostawili klucze w recepcji. Nie ma tam nikogo na zawsze.
Tak wyszł a reszta: poranek zaczą ł się od pytania z administracji: kiedy bę dzie ciepł a woda. Zastanawiali się : jak? jest! Przestał em o to pytać . Poczucie, ż e został em oszukany, nie opuszcza mnie nawet teraz. Wię c poczekaj na wakacje i spę dź je w ten sposó b.
A. Przypomniał o mi się jeszcze jedno: nie mają internetu w pokojach (nagle ktoś go potrzebuje). Wszyscy lokatorzy siedzieli w holu przy kominku. Och, jak palił się kominek, w pokoju ś mierdział dymem, a my mieszkaliś my na pią tym pię trze.

Wycią gnij wł asne wnioski, czy chcesz zaryzykować ?
Na pewno nie wró cę do tego kompleksu, nawet jeś li sami mi dopł acają .
Normalną postawę widział em tylko u kobiety o imieniu Swietł ana Pietrowna. Wydaje się być kierownikiem. I jeszcze jedna sprzą taczka. I to wszystko. Jeś li chodzi o sprzą taczki, powiem, ż e nie sprzą tają codziennie, ale raz na trzy dni. Radzę samemu umyć ł azienkę , ponieważ nie zwracają na to wię kszej uwagi. Musiał em się umyć . Poś ciel zmieniana jest co 10 dni : ) naprawdę ś mieszne? ! I nie tylko ja tego doś wiadczył em. Sł yszał em narzekania na to od najemcó w, przechodzą c obok recepcji.
Powodzenia wszystkim w poszukiwaniu normalnego kompleksu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał