Zwykłe oszustwo.

Pisemny: 1 może 2016
Czas podróży: 28 kwiecień — 1 może 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Pierwszego dnia zamieszkali w pokoju z mró wkami, chociaż wiedzieli o tym problemie, w samym pokoju był kurz, na proś bę przeniesiono nas do innego pokoju. W pokojach i na korytarzu jest zimno, basen jest stale zimny, nie moż na pł ywać , codziennie mó wiono nam, ż e jest podgrzewany, chociaż korzystanie z basenu jest wliczone w cenę . procedury na niskim poziomie. Ci, któ rzy wiedzą , jak zrobić to dobrze, zrozumieją . Kompletne oszustwo na wszystko. Dzieci nie mają nic do roboty, siedzą na podł odze w korytarzu, nie ma dla nich warunkó w. Posił ki: obsł uga stara się nawią zać kontakt, ale trzeba cią gle ż uć i domagać się wszystkich, co jest bardzo irytują ce, na ś niadanie podano trzy sał atki, z niemytą zieleniną , na któ rej roił o się od muszek.
Chcieli zostać przez 14 dni, ale nie wytrzymali dł uż ej niż trzy.
Nie rozumiem, kto dał ci 4 gwiazdki. Zapomniał em o naprawie naprawa jest bardzo sł aba widzisz, duż o zaoszczę dzili (((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał