Nie wrócimy ponownie

Pisemny: 10 styczeń 2012
Czas podróży: 29 grudzień 2011 — 8 styczeń 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 4.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Styczeń.2012r. odpoczywaliś my z 2 rodzinami z dzieć mi.
Zalety: 1) Dobre pokoje, nowe meble, 2) czystoś ć , 3) plac zabaw, sauna, 4) wspaniali ludzie wś ró d personelu.
Wady: 1) Brudny basen (woda jest mę tna, odpł ywy są zatkane w prysznicach iw rezultacie ś mierdzi, nigdy nie widział em personelu przy basenie); 2) zamó wienia w restauracji moż na się spodziewać od godziny do 3! Nawet gdy zamó wienie został o zł oż one z pokoju, czekali 2.5 godziny; Kilka razy przywozili niedogotowane potrawy (z surowym mię sem i niedopieczonymi syrnikami); 3) Do godziny 23:00 muzyka w restauracji jest bardzo gł oś na, wię c moż na ją usł yszeć w pokojach; 4) deklarowany fitobar nigdy nie zadział ał , 4) suche racje ż ywnoś ciowe zamiast ś niadania wydawano w czarnych workach na ś mieci (drobiazg, ale efektowny), 5) po zgaszeniu ś wiatł a po opadach ś niegu hotel nie był chroniony przed takim sytuacja.

U nas 3 rodziny odmó wił y dalszego ż ycia.
PODSUMOWANIE i bezpł atne konsultacje: wszystkie niedocią gnię cia wynikają ce z dezorganizacji procesó w. Drodzy menedż erowie sieci Reikartz, zmień cie lub zmotywujcie kierownika Reikartz Polyana, zatrudnijcie normalnych kucharzy do restauracji, a takż e sprzą tacza basenu i przeprowadź cie zaawansowane szkolenia dla wszystkich pracownikó w, zwł aszcza dla kelneró w. Naprawdę chcę mieć godne miejsca w naszym kraju.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał