cyna

Pisemny: 24 sierpień 2019
Czas podróży: 14 — 22 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel ma niesamowite dno. Wszyscy po prostu mó wią , ż e w ostatnich latach wszystko był o lepsze: kuchnia, obsł uga, sprzą tanie, remont. Myś lę , ż e nie jest normalne osadzanie goś ci w niesprzą tanym pokoju. Sama protekcjonalnie umył a talerze, zmió tł a okruchy ze stoł u, ale kiedy zobaczył am brudną poś ciel, weszł am do ł azienki, któ ra był a w nalocie, poplamione lustro, brak papieru, poszedł em do administratora, któ rego uprzejmie o tym poinformowany. Duż o podró ż ował em i był em w hotelach na ró ż nych poziomach, nigdy nie spotkał em się z takim zaniedbaniem w ż adnym kraju. Sprzą taczka sprzą ta nieprzyzwoicie, poś ciel został a wymieniona na taką samą w niezrozumiał ych plamach (podobno ich nie widać ). Rę czniki i poś ciel nie był y zmieniane przez 5 dni, poprosił em sprzą taczkę na korytarzu, aby dał a przynajmniej rę czniki. Nie przynió sł . Znowu poszedł em do administratora zapytać w jakim odstę pie zmieniają rę czniki i poś ciel? Odpowiedź : rę czniki co 3 dni, poś ciel w 5 dniu. Potem przybiegł y sprzą taczki, dał y rę czniki i zmienił y poś ciel. Ale nikt nigdy nie przeprosił . Wię c to jest w porzą dku. Dlaczego muszę biec za nimi cał ą resztą ? Administratorzy są uprzejmi, to wszystko w porzą dku. Mogę wybaczyć nawet zł e jedzenie, ale nie taki bał agan i nastawienie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał