Dobrze, ale są niuanse

Pisemny: 25 lipiec 2020
Czas podróży: 21 — 22 lipiec 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Zatrzymaliś my się w Hotelu Kateryna na tydzień z rodziną latem 2020 roku. Ogó lnie dobry hotel z demokratycznymi cenami, któ re generalnie odpowiadają poziomowi komfortu i obsł ugi za takie pienią dze.
Oburza jednak powolnoś ć personelu i niemoż noś ć nawet niewielkiego odchylenia się od danego scenariusza.
Hotel obiecał nam promocje: 1 godzina balii, 1 godzina fitobeczki dla 2 osó b dorosł ych (30 min fitobeczki + 30 min masaż u skó ry) oraz jeden dzień w altanie z grillem.
Kadź wydawał a się dla nas nieodpowiednia ze wzglę du na niehigieniczne warunki (wanna z wodą , gdzie nurkować po kadzi nie wykazywał a ż adnych oznak, ż e woda jest z niej spuszczana czę ś ciej niż raz w miesią cu).

Poprosiliś my administratora o dodatkową godzinę dla trzeciej osoby (nasz najstarszy syn) na korzystanie z fitobeczki zamiast godziny kadzi. Po dł ugim czasie zgadzają c się z zarzą dem, zgodziliś my się . Przyjazd na samą sesję (! Uwaga - to oferuje sam hotel "buł ka").
Dokonaliś my wyboru szczą tkowego, biorą c pod uwagę i liczą c na przyjazny i lojalny stosunek hotelu do swoich goś ci, wię c naszym zdaniem ten hotel był trochę inny od innych, ponieważ przynajmniej coś oferował o (choć teraz mó wię - wł aś nie pró bował em zaoferować ).
Po raz pierwszy zobaczyliś my kilka brudnych materacy tuż przy wejś ciu - widać na zdję ciu. Nastę pnie masaż ysta Victor (przepraszam, jeś li nazwa się myli) zaczą ł nam tł umaczyć , ż e zgodnie z warunkami dział ania… moż emy dostać tylko jedną z dwó ch dorosł ych: fito beczkę , potem masaż ciał a na parze, a kolejny masaż od razu na parze ciał a), a nasz syn tylko fitobarył kę . Nie moż e być inaczej, bo to jest ich akcja! ! ! !!
Apel do administratora począ tkowo dał ten sam skutek, a po kilku minutach negocjacji przeszliś my do dział ań , któ re dodadzą nam coś , ale nie do koń ca.

Mó wię ogó lnie o uczciwoś ci biznesowej i konsumenckiej.
Kochana Pani Kateryno (wł aś cicielka hotelu - chyba od nazwy)! ! ! !!
Nie udał o mi się uzyskać twojego kontaktu od administratora - nie! ! ! !!
Po co dawać coś (nazywasz to dział aniem), by zepsuć nerwy odpoczywają cemu z Tobą klientowi?
Dlaczego reklamowana akcja fitobeczki 30 minut beczki + masaż (logicznie z punktu widzenia najpierw para, a potem masaż ) miał aby zamienić się najpierw w masaż , a potem w jeden z dwó ch?

Dlaczego na obiad (któ rą proponujesz jako kolejną „buł kę ”, któ ra począ tkowo wyró ż nia Cię na tle konkurencji) moż esz przynieś ć pę czek makaronu z resztkami jakiegoś mię sa mielonego z grubo siekaną sał atką w jednym talerzu (przepraszam nie sfotografowany), przypominają cy skł ad i wyglą d obiadu dla, przepraszam, ś wiń? ! ? !!
Dlaczego tylko jedna kelnerka odpowiednio reaguje na proś by i nie myli ile przyboró w i porcji jest potrzebnych, nie myli herbaty z kawą , kawy bez mleka z kawą z mlekiem, a wszyscy inni…? ! ! ?
Dlaczego plazma w pomieszczeniu z kinem domowym nie dział a? (Musisz to jakoś skonfigurować )
Dlaczego obiecujesz konsumentowi to, czego nie moż esz zapewnić jakoś ci? ! ! ? Ale lepiej nie obiecywać , oferować fakt - konsument był zadowolony, nie miał nic przeciwko wszystkim niedocią gnię ciom.
Dlaczego Twó j kontakt jest taką tajemnicą , skoro Twó j personel nie jest w stanie od razu rozwią zać tak drobnego problemu, a przeradza się w moje (jestem Twoim konsumentem, któ ry uwierzył w Ciebie i wybrał Ciebie spoś ró d wszystkich innych) chę ć spę dzenia godziny na opisać tę irytują cą sytuację?
Szanowna Pani Kateryno serdecznie ż yczę powodzenia w budowaniu dobrego biznesu, wielu zadowolonych i wdzię cznych klientó w w przyszł oś ci. Obecnie kojarzy mi się ze skojarzeniem „ł yż ka smoł y w beczce miodu, któ ra zepsuł a cał y smak cał ej beczki miodu” (((
Mam nadzieję , ż e odkryjesz dla siebie wiele ciekawych rzeczy, jeś li sam to przeczytasz i pozwolisz to zrobić swoim pracownikom, ksią ż ka
M. Levine „Rozbite szyby, zepsuty biznes”.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał