Piękna okolica z obrzydliwym jedzeniem i słabą obsługą?

Pisemny: 2 wrzesień 2017
Czas podróży: 2 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odżywianie: 1.0
Pię kna okolica, ś wietne wnę trze. Mieszkamy w Reinkarzu, gdzie poszliś my do groty solnej, do Charcot i zaplanowaliś my masaż . Zdecydowaliś my się pó jś ć do ich restauracji na lunch i byliś my bardzo niemile zaskoczeni. Dziecko przyniosł o pó ł ciepł ą zupę z klopsikami, skł adają cą się z 3 klopsikó w, 3 kawał kó w ziemniakó w i 2 plasterkó w marchewki… ale przynajmniej jadalnej; zupa grzybowa na ś mietanie okazał a się bezsmakowym, kwaś nym pł ynem, w któ rym pł ywają czarne marchewki. Kelnerka odpowiedział a na reklamację jedynym argumentem: zawsze tak robimy i nikt nie narzekał , a zupa „tak być nie moż e, bo tak być nie moż e”. I nie chodzi o to, ż e zapł acił em za niejadalną mazię , któ rej nie zjadł em, ale o to, ż e nie widział em zamiaru rozwią zania tamtej sytuacji. Zwł aszcza dla osó b odpowiedzialnych za obsł ugę i reputację hotelu: niejadalna zupa kosztował a mnie 43 UAH, a reakcja Waszych pracownikó w kosztował a Was 3000 UAH utraconych zyskó w od klienta usł ug hotelowego spa (dziś jest dopiero 2 dzień z 15 przebywa w Polanie).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał