wcale nieźle, chyba że oczywiście jesteś Olyą Freimut

Pisemny: 9 lipiec 2017
Czas podróży: 21 — 30 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Ogó lnie byli zadowoleni z reszty. Bardzo przytulna i cicha okolica. Zadbana, przyjemna dla oczu. Nasza pią tka mieszkał a w domku na drugim pię trze. Pokó j jest doś ć czysty, sprzą tany codziennie, ale nie idealny. Duż ym minusem jest wspó lna ł azienka. Personel jest przyjazny, reaguje na wszystkie proś by i szybko podejmuje niezbę dne dział ania. Niewystarczają co zamknię te balkony, chciał bym dodać zadaszenie, bo w deszczową pogodę był a chę ć zaczerpnię cia ś wież ego powietrza przy lampce wina, ale nie był o takiej moż liwoś ci, podczas deszczu drewniane skł adane krzesł a, któ re są na każ dym balkonie wszystkie domki zamoczył y, a potem trzeba był o je wymienić , zamoczył y rę czniki lub ubrania, któ re wyschł y na suszarkach, któ re ró wnież znajdują się we wszystkich pokojach. Szlafroki zmieniane są co 2-3 dni, jakoś ć pozostawia wiele do ż yczenia. Po drodze w recepcji zaoferowano nam ró ż ne wycieczki. Umó wiliś my się na wycieczkę nad jezioro Synevyr, któ rej pó ź niej bardzo ż ał owaliś my. O wyznaczonej godzinie podjechał dla nas busik, okazał o się , ż e byliś my ostatni, wszystkie miejsca był y już zaję te przez turystó w, oczywiś cie atuty dostaliś my na sam koniec. Biorą c pod uwagę , ż e podró ż jest dł uga (3 godziny tylko w jedną stronę ), podró ż owanie z dzieć mi, choć nie cał kiem mał e (12 lat), w autobusie bez klimatyzacji jest bardzo niewygodne, nie ma czym oddychać i nie moż na otwó rz wł az, bo wieje bardzo mocno. Dzieci się koł ysał y i dla nas to też nie był o sł odkie. Zadowolony z szalonych widokó w z okna i mił ego przewodnika. Sama podró ż odbywał a się w nieskoń czonym poś piechu, tak ż e poza dusznym autobusem nic innego nie pozostał o mi w pamię ci. Po przyjeź dzie zł oż yliś my skargę do administracji, dziewczyna uważ nie nas wysł uchał a, pró bował a usprawiedliwić się , ż e wycieczka nie pochodzi z hotelu, któ remu powiedzieliś my, ż e musimy dbać o naszych klientó w we wszystkich sytuacjach i nic nie oferować , ale tylko wysokiej jakoś ci usł ugi, ponieważ Twoi wczasowicze Ci ufają . W rezultacie obiecali podję cie dział ań . No có ż , doś ć o zł ych, bo odpoczynek w tym hotelu zapadł w pamię ć bardziej pozytywnie. Za cał kiem znoś ną kwotę w zasadzie dostaliś my wszystko, na co byś my chcieli: pię kno otaczają cej przyrody, ciszę , spokó j i wystarczają cy komfort. Chcemy tam wró cić z nadzieją zmiany na lepsze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał