Gdzie nie spędzać wakacji

Pisemny: 26 kwiecień 2016
Czas podróży: 16 — 23 kwiecień 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Choć duż o podró ż uję po ś wiecie i Ukrainie, po raz pierwszy uznał em, ż e naprawdę warto zostawić recenzję . Przyjechaliś my do Voevodino w poł owie kwietnia, aby ś wię tować moje urodziny i odpoczą ć przez tydzień . To był a nasza pierwsza wizyta w oś rodku i niestety na dł ugo zostanie w naszej pamię ci. W tym czasie udał o nam się wypró bować i ocenić prawie wszystkie ś wiadczone usł ugi. Poniż ej znajdują się ich zalety i wady:
SALON SPA:
Zarezerwowaliś my wycieczkę spa dla dwojga na 7 dni. Przez 1.5 miesią ca program był cał kowicie namalowany, wskazano czas i wszystko był o zarezerwowane. Takie regulaminy oś rodka, spa proszone są o wcześ niejszą rezerwację . Jako dowó d mieliś my korespondencję mailową z administratorem oś rodka i jego potwierdzenie, ż e wszystko jest zarezerwowane. Kiedy przyjechaliś my, okazał o się , ż e po prostu… zapomnieli o nas i nasz czas został zaję ty. W rezultacie nikt nas nie przeprosił i nie pró bował czegoś naprawić . Po prostu rozrzucili nasze zabiegi na pozostał ej wolnej przestrzeni, co spowodował o duż y dyskomfort na nasze wakacje, ponieważ mó j mą ż i ja pojechaliś my o ró ż nych porach i byliś my zmuszeni przystosować się do salonu. Poza administracją specjaliś ci salonó w są doś ć wykwalifikowani i nie ma na nich ż adnych skarg.

BASEN I POKÓ J SOLNY:
Kiedy przyjechaliś my, był y zamknię te z powodu remontu, obiecał y otworzyć.19 kwietnia, ale tak się nie stał o. Basen został otwarty dzień przed naszym wyjazdem, a sala solna nie był a w ogó le dostę pna, wię c nie mogliś my z nich korzystać .
SIŁ OWNIA:
Doś ć mał e, ale symulatoró w jest wystarczają co duż o, mimo ż e są już zuż yte. Niestety bież nia był a zepsuta (nigdy jej nie naprawiono) iw niektó rych maszynach brakował o czę ś ci. Ale na normalny trening wystarczy wszystko.
HOTEL I POKÓ J:

Mieszkaliś my w apartamencie (207). Chcę od razu ostrzec tych, któ rzy planują jechać do oś rodka - w ż adnym wypadku nie bierz tego numeru. Absolutnie odbiega od standardu luksusu pod ż adnym wzglę dem. Kiedy do niego wjechaliś my, nie był o sprzą tane, nie był o szamponu i mydł a, sofa był a zrujnowana. Mieli nadzieję , ż e nastę pnego dnia skorygują swoje niedopatrzenie, ale tak się nie stał o. Musiał em napisać list do pokojó wek. Nie zaczę li normalnie sprzą tać , ale przynajmniej wlali mydł o do zbiornika. Ponieważ w pokoju był o ich niewielu, nie od razu zauważ yli, ż e razem z nami w pokoju był y… RAKIETY. Celowo zabiliś my jednego, ż eby był dowó d. Skarż ył się recepcjonista. Najpierw pró bowali nas przekonać , ż e są biedronkami, potem, ż e są pluskwami ​ ​ (czy pluskwy są lepsze od karaluchó w? ). . . Kiedy przedstawiliś my dowody, pokojó wki po prostu przyszł y i udawał y, ż e odkurzają pokó j. Wię c ani razu nie chodziliś my i nie domagaliś my się rozwią zania problemu. Ale administratorzy nie chcieli o niczym decydować , albo zaproponowali nam spryskanie pokoju chemią , albo powiedzieli, ż e kapali klej pod umywalką … Nie chcieli przenieś ć się do innego pokoju. Jak powiedział dyrektor oś rodka i potwierdził kijowskie biuro, był o wiele pokoi i domó w, w któ rych moż na był o się przenieś ć , ale dyrektor powiedział , cytuję : „Nie przenoś się na kilka dni przed wyjazdem”. Wię c przez resztę podró ż y musieliś my mieszkać z karaluchami w naszym apartamencie.
RESTAURACJE:
Odwiedziliś my wszystkie trzy restauracje. Menu i ceny są prawie wszę dzie takie same. Tylko na Koł ybie był o trochę droż ej. Najgorsza obsł uga w restauracji Hungry Trout. Minimalny czas oczekiwania na nasze zamó wienie to 40 minut, ale czę ś ciej musieliś my czekać ponad godzinę . Rachunek, podobnie jak zmiana, ró wnież nie spieszył się do udź wignię cia. Kelnerzy nie wiedzą , jak nie tylko się uś miechać , ale i być uprzejmym, pozwalają ż uć gumę podczas komunikacji z klientami. Duż e firmy są obsł ugiwane szybciej niż dwie osoby przy stole o podobnym zamó wieniu. Został o to wielokrotnie udowodnione. Nie chcą brać karty do zapł aty, w doś ć niegrzecznej formie wymagają gotó wki. Parę razy udał o nam się zapł acić kartą i dopiero gdy wyję li terminal, przez resztę czasu kelnerzy nie chcieli już z nami zajmować się i zaż ą dali, abyś my sami poszli do baru i tam zapł acili. Pod koniec naszej podró ż y przestali cał kowicie akceptować kartę .
KLUB KONI I WYPOŻ YCZALNIA:
Tylko w tych dwó ch miejscach zostaliś my mile zaskoczeni uś miechnię ci administratorzy wypoż yczalni, a takż e bardzo wykwalifikowana trenerka jazdy konnej Maria, starają się z nią zarejestrować , jeś li chcesz nauczyć się dobrze jeź dzić . Czasami wydawał o się , ż e nie jesteś my w Voevodino, tak duż a był a ró ż nica mię dzy tymi miejscami a ogó lną sytuacją w oś rodku.
ADMINISTRACJA CENTRALNA I RECEPCJA:

Administratorzy są wyją tkowo nieprzyjaź ni. Spotykają cię z takim wyrazem twarzy i tonem, ż e od razu widać , ż e nie jesteś tu mile widziany. Nasze apele nie został y w ż aden sposó b rozstrzygnię te i otrzymaliś my wię cej odpowiedzi w taki sposó b, ż e szybko pozostaliś my w tyle. Po naszych skargach i pró bach rozwią zania sytuacji z karaluchami nawet przez kijowskie biuro nic się nie zmienił o, ale dyrektor kompleksu obiecał zrekompensować wszystkie te, delikatnie mó wią c, „niedogodnoś ci”, z któ rymi musieliś my się zmierzyć , chociaż przekonywał , ż e powinniś my być wspó ł czują cy, w koń cu wszyscy ludzie są ź li z powodu sytuacji w kraju, dlatego tak nam sł uż ą ! ! Nawiasem mó wią c, nigdzie na Ukrainie nie spotkaliś my tak okropnej usł ugi. Jeś li chodzi o odszkodowanie, zrekompensowali to tym, ż e w dniu wyjazdu zaż ą dali zapł aty FAŁ SZYWEGO rachunku za rzekome korzystanie z minibaru. Jednak nawet go nie otworzyliś my. Administratorzy argumentowali swoje ż ą danie tym, ż e mieszkaliś my cał y tydzień i dlatego nie mogliś my z niego skorzystać . Odmó wiliś my zapł aty, zatrzymali nas okoł o pó ł godziny i dopiero wtedy powiedzieli, ż e wszystko się udał o i moż emy jechać .
Tutaj mamy taki „mił y” odpoczynek i „mił ą ” rekompensatę za wszelkie niedogodnoś ci.
Nikomu tego nie ż yczysz. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał