nieodpowiedni gospodarze

Pisemny: 5 styczeń 2011
Czas podróży: 30 grudzień 2010 — 3 styczeń 2011
Odpoczywał z ż oną , przyjació ł mi, poznał NG. Gdyby nie nasz filozoficzny stosunek do wszystkiego, reszta na pewno został aby zepsuta z powodu cał kowitego braku obsł ugi i nieadekwatnoś ci kierownika Siergieja i jego ż ony Ulyany. Osoby pracują ce w sektorze usł ugowym i nie kochają ce swoich klientó w, któ rzy pł acą duż o pienię dzy (mowa o okresie ś wią t noworocznych) to bzdura. Mał y przykł ad: Wł aś ciciele o wpó ł do dziesią tej wieczorem pró bują nas wyrzucić z restauracji swojego hotelu, powoł ują c się na fakt, ż e mó wią , ż e wystarczy - już jesteś my zmę czeni !! ! Na rozsą dną i raczej uprzejmą uwagę , ż e skoro są zaangaż owani w ten biznes, to klienci, któ rzy pł acą , muszą być kochani, otrzymaliś my otwartą agresję „Pieprz się . personel nieobsł ugowy”, w koń cu poproszono nas o wydostanie się z hotel, mó wią , ż e jeś li ci się nie podoba - wynoś się ...
Jeś li zdecydujesz się pojechać do Oryavchik, radzę ci wybrać inny hotel, aby nie zepsuć sobie nastroju nieodpowiednimi wł aś cicielami, któ rzy nigdy nie uczyli swoich pracownikó w, jak sprzą tać pokoje i monitorować dostę pnoś ć papieru toaletowego, chociaż to wszystko są takie drobiazgi w poró wnaniu do nich samych.
Mił ych wakacji
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał