Pokój ładny, czysty, administratorzy nie są uprzejmi

Pisemny: 28 czerwiec 2021
Czas podróży: 27 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Zarezerwował em pokó j na stronie hotelu, w któ rej podano liczbę dzieci i wiek, strona uwzglę dnił a cenę i cenę ś niadania, skontaktował się kierownik, zapł acił.50 procent, po przyjeź dzie okazał o się , ż e dziecko 6 lat musi dopł acam do osobnego ł ó ż ka opisana pojemnoś ć.2+1, dopł ata 800 g za 2 dni, postanowił am nie psuć urlopu i zapł acił am, a administrator powiedział , ż e ś niadania dla dziecka nie bę dzie, poś mialiś my się potem powiedział , ż e bę dzie nawet co gorsza roczne dziecko zapukał o do drzwi kominka i pę kł a szyba, jeszcze ś mieszniej, ż e przy kominku odpadł a klamka, nie został o to zrobione profesjonalnie, nie przeszkadzał o nam pł acenie za szkody, ale najpierw ogł osiliś my 2200 gr, a potem 3000 gr, stał o się to kwestią zasad i wyszł o poza to, gdy administracja usł yszał a, ż e ​ ​ my z Frankowska powiedzieli nam „z tobą wszystko jest jasne”, a we Frankowsku, ż e nie mieszkają ludzie, tylko w Jasinie?
Powiedziano nam, ż e oszukujemy, ż e zepsuliś my, a nie dziecko, oni nie umieją kompetentnie rozwią zywać problemó w, nie przyjedziemy i nie polecamy, a dla administracji hotelu - jeś li mamy pienią dze na Twó j hotel ELITE, wtedy też pienią dze do zapł acenia są też dzię ki Bogu, ż e dziecko jest nienaruszone i nie jest uszkodzone, inaczej był aby to rozmowa z twoim kiepskim kominkiem.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał