NIE POLECAM.

Pisemny: 6 luty 2017
Czas podróży: 26 — 30 styczeń 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry. Mieszkaliś my w tym hotelu z grupą.7 osó b w styczniu 2017 roku. I podzielę się swoimi wraż eniami, pierwszy negatywny:
1. Hotel zarezerwowany z wyprzedzeniem, cztery pokoje z osobnymi ł ó ż kami (10 razy zaznaczono, ż e ł ó ż ka był y oddzielne). Po przyjeź dzie ł ó ż ka był y podwó jne, po uwagach dziewczyny przybiegł y i zaczę ł y przearanż ować nasze pokoje. W cią gu dnia przejechaliś my 1200 km i nie bardzo chciał o nam się czekać , aż kruche dwie dziewczyny z recepcji (są kelnerkami, ł aź niami, ochroniarzami itp. ) zrobią permutację ł ó ż ek. Nasze sumienie nie pozwalał o nam na zdrowych mę ż czyzn, a my naturalnie pomogliś my. Ale pytanie brzmi, gdzie jest usł uga?
2. Ką piel z miotł ami ró wnież został a zamó wiona z wyprzedzeniem. Nie był o mioteł i po wyjeź dzie do Jaremcza musieliś my je kupić na wł asną rę kę . Zaczę li nagrzewać dla nas ł aź nię w dwie godziny i nagrzali ją do 65 stopni. Przez 5 godzin przebywania w wannie nie udał o nam się podnieś ć temperatury wyż ej, a wrę cz przeciwnie, obniż yli ją do 60 stopni. Jak się okazał o, drewno opał owe, któ re przyniesiono nam do rzucania, został o zabrane z ulicy spod ś niegu i był o po prostu wilgotne i nie chciał o się palić .

3. W restauracji wybó r dań jest bardzo mał y, a wielu dań wymienionych w menu po prostu nie ma (z sał atek jest burak, a z kapusty - wszystko). Porcje dla Karpat są bardzo mał e. Ceny są bardzo wysokie - na przykł ad filiż anka zielonej herbaty greenfield w torebkach kosztuje 30 UAH. . Ogó lnie wieczorem zamó wiliś my posił ek za 1800 UAH. . Podczas gotowania wyję liś my i otworzyliś my piwo, któ re przynieś liś my z nami i postanowiliś my przygotować ż oł ą dek przed obiadem)). Musieliś my pić piwo na ulicy przy 15 stopniowym mrozie. opł ata za każ dą butelkę.50 UAH. Jednocześ nie ta opł ata nie jest nigdzie wskazana - nie ma jej w menu, nie ma jej w karcie hotelu, zamó wieniach wewnę trznych itp. tylko sł owami. Przy takich cenach byliś my po prostu zszokowani 50 UAH. za naszą butelkę , mimo ż e zamó wiliś my posił ek za prawie 2000 UAH. Zamó wiliś my kebaba, ale jak się okazał o, w menu nie ma kebaba, a po prostu rozpalili dla nas grilla, ż ebyś my sami usmaż yli go z wł asnego mię sa, a my chcieliś my mię so z drogi. Zamó wiliś my kilka litró w soku, w zamian przynieś li nam 0.33 szklane butelki soku, oczywiś cie w cenie pudeł ka soku. Jeś li nie moż esz mieć wł asnego alkoholu, postanowiliś my wzią ć od nich butelkę koniaku w barze - cena 350 UAH. najtań szy Zakarpacki 3* (w sklepie kosztuje 135 UAH). Pomyś leliś my, ż e ł atwiej bę dzie nam przynieś ć wł asny koniak i zapł acić za niego 50 UAH. bę dzie znacznie tań szy. Wszystko odbywa się w taki sposó b, aby wycisną ć z Ciebie jak najwię cej pienię dzy, po prostu oszusta. W rezultacie z beznadziejnoś ci zjedliś my ś niadanie w hotelu. Obiad i kolację zjedliś my w schronisku „High Pass”, któ re znajduje się na 500m. powyż ej (POLECAM WSZYSTKIM). Porcje mega duż e, wszystko bardzo smaczne, wszystko ś wież e, wybó r ogromny i bez problemu wzię li swó j alkohol, nikt nam nie odezwał się sł owem. Za każ dym razem zostawił tam spore pienią dze, ale nie w hotelu!!! !
3. Terytorium pokazane na stronie nie odpowiada rzeczywistoś ci. Przed hotelem znajduje się ogrodzenie budynku. Droga prowadzą ca do hoteli powyż ej znajduje się metr od progu (niebezpieczna dla dzieci). Pokazane są tereny do spaceró w lub jako altany - PO PROSTU NIE. Parking przeznaczony jest na maksymalnie 8-10 samochodó w. Ż yliś my, gdy obł oż enie był o 30%, a parking był zaję ty. Jeś li jest wię cej ludzi, postaw samochó d na dole drogi albo nawet nie wiem gdzie. Oczywiś cie nikt nie obserwuje samochodó w, chociaż są kamery, w któ rych ty, wtedy zobaczysz, jak twó j samochó d został okradziony. Parking nie jest posprzą tany, zamarznię te brył y lodu itp. , omal nie ucinają sobie zderzaka.
4. Cał y hotel jest obsł ugiwany przez dwie mł ode dziewczyny na recepcji, któ re są wszystkim (administratorka, kelnerki, ł aź nie, ochroniarze itp. ) jest też straż ak, a po poł udniu jeden kucharz pizzy i kucharz w piwnicy . Taka iloś ć osó b w takim hotelu to po prostu bzdura. Jeś li coś się wydarzy w hotelu, nikt Ci nie pomoż e. W nocy wszyscy ś pią , a hotel jest pod kluczem, ró b co chcesz.
5. Po pierwszej nocy tania poduszka sintapon przyprawił a mnie o bó l gł owy i nie spał am cał ą noc. Z tym problemem zwró cił em się do administratora i poprosił em o zmianę poduszki, w wyniku czego otrzymał em odpowiedź „nie mamy innych i nie obchodzi nas to, ż e nie wysypiasz się , twoje problemy”. Musiał em iś ć spać przez pozostał e cztery noce. Dawno nie miał em takiej chamstwa i oboję tnoś ci. I to pomimo tego, ż e hotel nie jest tani, a pokoje wynaję to za 970 hrywien. drugi hotel. Myś lę , ż e moż na rozwią zać taki drobny problem.

6. We wszystkich pokojach odpł ywy z kabin prysznicowych był y zatkane, poprosili o czyszczenie.
7. Ś nieg na balkonach pokoi nie został odś nież ony, problematyczne jest wyjś cie zaczerpną ć ś wież ego powietrza.
8. Na Wi Fi moż na liczyć tylko na pierwszym pię trze w kawiarni. Reszta hotelu po prostu tego nie ma. Podstawowe i minimalne usł ugi, któ rych każ dy potrzebuje teraz.
9. Jak napisano na stronie internetowej „Malownicza sceneria i doskonał a obsł uga hotelu Skilandhouse w Jabł onnicy pozostawi mił e wraż enie po wypoczynku”. brakuje wszystkiego. Przed hotelem pł ot budowlany, a trochę zza drzew widać gó ry, za placem budowy. Obsł uga - myś lę , ż e już zrozumiał eś .
KORZYŚ CI - są tam ró wnież :
1. Czyste wygodne pokoje, jak wskazano na stronie internetowej.
2. Cał y hotel i pokoje są bardzo ciepł e.
3. Pokoje są sprzą tane.
4. Normy izolacyjnoś ci akustycznej.
5. WSZYSTKO!
Wniosek - w tym hotelu zapewniony jest minimalny komfort wypoczynku, a wszystko inne jest zrobione tak bardzo, jak to moż liwe, aby jak najwię cej wybić z urlopowicza pienią dze ! ! ! Odpoczywaliś my w sezonie (koniec stycznia 2017) a hotel był peł ny w 20-30% - NIŻ SZE CENY, POPRAWA OBSŁ UGI, ZADBAJ O SWOICH KLIENTÓ W!!! !
Aby ponownie odpoczą ć w tym hotelu - KATEGORIA NR! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар