Brak pokoju, kaucja nie jest zwracana

Pisemny: 8 wrzesień 2020
Czas podróży: 18 sierpień 2020
Pię kne zdję cia hotelu, dobre recenzje, wydawał oby się , co moż e pó jś ć nie tak? Patrzą c w przyszł oś ć , zdecydowanie NIE POLECAM pobytu w tym hotelu. Ale zacznijmy w kolejnoś ci.
Zarezerwowaliś my apartament junior suite (dla 4 osó b) przy rezerwacji 2 miesią ce przed podró ż ą . Co to jest mniejszy apartament? Jest to pokó j z sypialnią , wł asnym salonem i wł asną ł azienką . To KLUCZOWY moment w historii.
W przypadku rezerwacji online nie był a wymagana przedpł ata. ALE. Nastę pnie wł aś ciciel skontaktował się z nami i poprosił o przelanie 20% zaliczki na kartę . Nie wzbudził o w nas ż adnych podejrzeń . Jak się okazał o na pró ż no.

Po przyjeź dzie powitał nas administrator i powiedział , ż e mamy szczę ś cie i bę dziemy mieli pokó j nawet lepszy niż zarezerwowaliś my. W rzeczywistoś ci jest to powszechna praktyka, lepiej wystawić pokó j, jeś li zarezerwowany pokó j z jakiegoś powodu nie jest dostę pny. Ale ta recenzja nie miał aby miejsca, gdyby wł aś ciciele hotelu zrozumieli istotę takiej zmiany pokoju.
Prowadzą nas, aby pokazać numer i co widzimy? Do dyspozycji mamy 2 oddzielne pokoje, któ re mają WSPÓ LNY salon i WSPÓ LNĄ ł azienkę . Nie był oby z tym problemu, gdyby tylko nasze pokoje miał y dostę p do salonu i ł azienki, ale nie. WSZYSCY MIESZKAŃ CY HOTELU MAJĄ DOSTĘ P. Oznacza to, ż e w każ dym momencie każ dy mó gł wejś ć do naszego salonu i skorzystać z naszej ł azienki.
A teraz wró ć my. Zarezerwowaliś my junior suite z wł asnym salonem i ł azienką i dostaliś my 2 pokoje ekonomiczne ze wspó lnym salonem i ł azienką . To jest BRAK PRYWATNOŚ CI.
Po uś wiadomieniu sobie cał ej sytuacji zaczę liś my zadawać pytania.
A gdzie jest nasz numer, na któ ry notabene wpł aciliś my zaliczkę ? - Nie ma numeru. Został a komuś podarowana.
Dlaczego nie poinformowano nas o tak istotnej zmianie? - Coś w tym stylu.
Czy rozumiesz, ż e to nie to, co zarezerwowaliś my, ale gorszą opcję ? Daliś my ci lepszą opcję . Nic nie wiemy.
Rozmowa ucichł a. Poprosiliś my o zwrot pienię dzy. Administrator zaczą ł dzwonić do wł aś ciciela hotelu. Nastę pnie przyszedł uszkodzony telefon. Jesteś my wł aś cicielem - administratorem. Z niewiadomych przyczyn wł aś ciciel hotelu nie raczył się odezwać wprost. Na tym etapie nadeszł a peł na ś wiadomoś ć gł upoty sytuacji.

I tu nastę puje kulminacja tego teatru absurdu. Zgodzili się zwró cić nam pienią dze. Ale nie wszystko. Czę ś ć . ODMÓ WIŁ nam zwrotu pienię dzy. Czemu? Ponieważ wł aś ciciel hotelu czuł , ż e wywią zał się ze swojej czę ś ci umowy o udostę pnienie pokoju. Nie otrzymaliś my odpowiedzi na pytania dotyczą ce rozbież noś ci pomię dzy zarezerwowanymi a otrzymanymi pokojami.
Po wakacjach postanowiliś my po raz kolejny spró bować wszystko zał atwić pokojowo i poprosiliś my o zwrot zaliczki do nas z powodu niewykonania usł ug. Na co wł aś ciciel hotelu roześ miał się i powiedział , ż e NIE OBCHODZI OPINIE.
Podobno nie dba też o swoich goś ci i reputację hotelu.
Znowu MOCNO NIE POLECAM pobytu w tym hotelu. Chyba ż e lubisz niespodzianki w postaci zmiany numeru i straconych pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał