okropny stosunek do klientów

Pisemny: 17 listopad 2014
Czas podróży: 11 listopad — 11 grudzień 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Znaleź liś my hotel w Pakupomnej, chcieliś my jechać z dzieckiem do NG, wcześ niej uzgodniliś my datę przyjazdu i wyjazdu z administratorem hotelu Ljubow Romanowną . Zapł acił em za pokó j deluxe! Wszystko był oby dobrze, ale! na pocztę przyszedł list, ż e, przepraszam, ten pokó j był już zarezerwowany we wrześ niu, wcześ niej Ljubow Romanowna twierdził , ż e nie wzię ł a zapł aty tak wcześ nie. Zapł aciliś my na począ tku listopada. Ljubow Romanowna nie miał nawet odwagi oddzwonić do mnie i dać znać telefonicznie! Wzię liś my bilety na pocią g.
Co się stał o - bilety został y przekazane za poł owę kosztó w i plany doszł y do ​ ​ skutku. Nie radzę korzystać z usł ug tego hotelu, ponieważ odpowiedzialnoś ć powinna być przede wszystkim, ale Ljubow Romanowna i jej nikczemne plany dotyczą ce NG jej nie mają .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał