Przyjechaliśmy do hotelu, rezerwując pokoje z wyprzedzeniem, ale był on zamknięty. I zapomnieli nas o tym ostrzec.

Pisemny: 1 październik 2017
Czas podróży: 24 — 27 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Pokó j był zarezerwowany z okoł o miesię cznym wyprzedzeniem, jednocześ nie pł acili 50% kosztó w utrzymania. Pojechaliś my na wakacje z duż ą firmą - 3 rodziny z tró jką mał ych dzieci (2-2.5 lat) i kolejną osobą dorosł ą bez rodziny.
Po przyjeź dzie do hotelu okazał o się , ż e jest zamknię ty i nikt na nas nie czekał .
Zadzwonił em do administratora, z któ rym ustaliliś my ugodę i bardzo zdziwił a się , kiedy okreś lił a, któ ra jest dzisiaj data, a potem zaczę ł a opowiadać jakieś bzdury, ż e jest chora, czego bardzo jej przykro, ale nie ma prą du na cał a baza i nie wiadomo kiedy bę dzie , a hotel nie dział a, a to jej wina (wow, przyznaję ! ), ż e po prostu nie zadzwonił a do nas i nie ostrzegł a nas! Co za drobiazg! Hotel w ogó le nie dział a, a w cał ej bazie nie ma ś wiatł a, a ona po prostu zapomniał a nas ostrzec! I to pomimo tego, ż e hotel wiedział , ż e przyjadą trzy rodziny z mał ymi dzieć mi…

Ale z drugiej strony administrator (co za fajny goś ć ) „zgodził się ” na nasz nocleg w innym hotelu, któ ry ma generator i któ ry wkró tce otrzyma stacjonarne ś wiatł o.
Przenieś liś my się do „Zielonej Daczy” (hotelu, z któ rym się „zgodziliś my”), czekaliś my na wł aś ciciela hotelu, któ ry dowiedział się , ż e bę dziemy z nim mieszkać zaraz po moim telefonie do administratora Votaville, był bardzo zdziwiony, ż e my i dzieci (o nich administrator też zapomniał powiedzieć ). W efekcie tego samego dnia po obiedzie cał a baza został a ponownie oś wietlona, ​ ​ a nasze wakacje mimo wszystko zakoń czył y się sukcesem.
Wstydliwe nie jest to, ż e w tak trudno dostę pnym dla transportu miejscu, jak Dragobrat, po huraganie zgasł o ś wiatł o, ale to, ż e dowiedzieliś my się o tym, a hotel został zamknię ty dopiero po przyjazd. Ponadto na dwa dni przed wyjazdem skontaktowaliś my się z administratorem, aby dowiedzieć się szczegó ł ó w na temat udogodnień hotelu, a w tym czasie w hotelu i w bazie nie był o ś wiatł a, ale nie dano nam ż adnej wskazó wki o ewentualnych zmianach w zakwaterowaniu, ponadto , nikt nie pomyś lał , ż e zorganizuje nas w innym hotelu. Poczucie, ż e pamię tano nas dopiero w momencie mojego wezwania. . .
Z takim podejś ciem do klientó w nigdy nie polecił bym nikomu pobytu w tym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał