Olga Freimut i Inspektor NIE POLECA ZimaSnow

Pisemny: 13 luty 2015
Czas podróży: 1 — 7 luty 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Olga Freimut i Inspektor NIE POLECA ZimaSnow

Przedmowa:

Zarezerwował em i opł acił em (100%) apartament rodzinny w hotelu ZimaSnow na 12 dni (5 osó b). Na 4 dni przed wyjazdem zachorował o 3 czł onkó w rodziny. Zadzwonił em do hotelu i poprosił em administratora o przesunię cie daty zameldowania na pó ź niejszą godzinę (jeś li są okna). Administrator potwierdził , ż e w marcu są dni wolne, ale potrzebne jest potwierdzenie wł aś ciciela. Drugą opcją jest przelanie pienię dzy na lokatę z pó ź niejszym wykorzystaniem. Nastę pnego dnia administrator po raz kolejny obiecał uzgodnić opcję z wł aś cicielem. W przeddzień wyjazdu zarzą dca się zmroził i powiedział , ż e wł aś ciciel nie zgadza się na przesuwanie terminó w ani na trzymanie pienię dzy w depozycie. Tak wię c wł aś ciciel ogł osił swó j stan: albo klient sam zamelduje się w hotelu na czas, albo sam realizuje (sprzedaje) swoje mieszkanie innemu klientowi na ten okres. To wszystko! W rezultacie, chorują c od tygodnia, wyjechaliś my na pozostał e 5 dni.
Myś lę , ż e administracja i wł aś ciciel hotelu ZimaSnow wykazali się lekceważ eniem dla klienta. ZimaSnow interesuje tylko twoje ł upy i moż liwoś ć oszukania cię.
Klienci! Rozważ ubezpieczenie podró ż ne i rozważ swoje ryzyko.
Tak wię c inspekcja hotelu ZimaSnow odbył a się na począ tku lutego 2015 roku. Hotel jest dobrze znany i znam go od zeszł ego roku. W 2014 roku pozostawił dobre wraż enie i zaskoczył ś wież oś cią (ś wież y remont), czystoś cią i jakoś cią obsł ugi. Co się zmienił o?
1. Pojawił y się pytania o czystoś ć . Zajrzał em do kabiny prysznicowej. Pojawił a się tam pleś ń (w zeszł ym roku jej nie był o). Podczas korzystania z kabiny prysznicowej sł aba przepuszczalnoś ć rur kanalizacyjnych jest natychmiast zauważ alna i doś ć szybko woda zaczyna unosić się do kostek. Dlatego pleś ń jest ucią ż liwa.
2. Rę czniki (w hotelu są biał e), podobno nie są myte lub uż ywa się chemii gospodarczej typu GALA.
Rę czniki ciemnieją i wywoł ują uczucie obrzydzenia. Jeś li zamierzasz zostać w ZimaSnow, weź ze sobą rę czniki.
3. Po cał ym mieszkaniu rozchodzi się zapach kanalizacji. Na tle pię knego krajobrazu trzeba oddychać obrzydliwym smrodem stoją cych rynsztokó w.
4. Szafka na narty przeznaczona jest dla jednej osoby (maksymalnie 2 osoby). Czę ś ć wyposaż enia musimy schować w rogach i pod schodami. Powiedzmy, ż e nie ma kradzież y. Sprzę tu nie brakuje. Ale ł atwo pomylić go z cudzym. Wię c po prostu pomyliliś my nasze buty z nieznajomymi. Wtedy nie zostali przyję ci w kasie.

5. Karty do wejś cia do mieszkania są trwale rozmagnesowane. Chociaż administrator zwyczajowo je zmienia.
6. Serwis. Wraż enie jest dwojakie. Administrator czy kierownik (siwowł osy mę ż czyzna, któ rego nazwiska nie znam i nie chcę znać ) z pewnoś cią nie jest profesjonalistą iz kwalifikacji jest raczej stró ż em, a nie administratorem.
Polecam zorganizować go jako stró ż a na 7. windzie (tam, gdzie jest mniej osó b). Jeś li chodzi o Ivankę , jest ś wietna. Ivanka, jeś li znasz ję zyk angielski, zdobą dź pracę w Radissonie.

Có ż , porozmawiamy?
Teraz w Bukowelu jest wiele nowych hoteli. Drodzy Klienci! Nie polecam Wam ZimaSnow. Wybierz nowe hotele, któ re pró bują wejś ć na rynek. Przeczytaj recenzje. Droż szy nie znaczy lepszy : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał