Sytuacja się pogorszyła

Pisemny: 3 styczeń 2017
Czas podróży: 23 — 25 grudzień 2016
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Zatrzymał em się w tym hotelu po raz trzeci. Pierwsze 2 razy wszystko był o bardzo dobre. Ale tym razem coś poszł o nie tak:
1. Byliś my w pokoju 2 osoby, ale nie dostaliś my drugiej karty.
2. Mieszkaliś my na trzecim pię trze - bateria trochę ciepł a, trudno suszyć rzeczy + temperatura w pokoju + 17-18. Moż esz wł ą czyć grzejnik, ALE! Jeś li wyjdziesz z pokoju, to bez karty (a taka jest, patrz pkt 1), nie ma prą du i grzejnik nie dział a. O 22.00 powiedzieli, ż e za 3-4 godziny bę dzie ciepł o. Co robić do tego czasu nie był o monitowane.
3. Okazał o się , ż e to zepsuta sofa. Powiedzieli, ż eby tak spać , a jutro przyjdzie meblarz, jutro powiedzieli, ż e pojutrze kupią czę ś ć itp.

4. Kosz na ś mieci w ł azience miał zepsuty pedał , aby go otworzyć . Powiedzieli, ż e uż yj tego. Na pytanie, jak to jest, odpowiedział otwó rz rę ką ! To prawda, ż e ​ ​ drugiego dnia został wymieniony.
5. Recepcjonistka był a wię cej niż cał kowicie chora. Kaszlał a i kichał a we wszystkich kierunkach. W rezultacie nie zachorowaliś my, ale był o to wyją tkowo nieprzyjemne.
6. Restauracja zamó wił a ziemniaki z czosnkiem - przyniesione z cebulą . Nastę pnego dnia zamó wienie został o powtó rzone, tym razem przyniesione z poł ową krą ż ka cebuli. Na pytanie - gdzie? kelner tylko wzruszył ramionami.
7. Raz zamó wiliś my samochó d i wyjechaliś my pó ł godziny pó ź niej - zrobili nam podwó jny licznik na prosty, no ok. Nastę pnego dnia czekaliś my na obiecany samochó d 40 minut, nikt nie zrobił ż adnej zniż ki za spó ź nienie.
8. Zamiast ką pieli zabrali nas do sauny. Sauna jest dobra, ale to nie był a ł aź nia, a cena jest dwa razy inna.
9. Za cał ą tę przytuł ek obiecano nam jaką ś rekompensatę , ale naturalnie nic nie został o zrobione.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał