Straszna obsługa

Pisemny: 6 lipiec 2025
Czas podróży: 5 lipiec 2025
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Hotel domu narciarskiego został zarezerwowany wieczorem z dzieckiem, ponieważ postanowili zostać na noc w Bukovel, aby kontynuować resztę . Zadzwoniliś my do administratora, ż e ​ ​ przyjdziemy. Po 40 minutach byli w hotelu, na któ ry administrator odpowiedział a, ż e ​ ​ już zamknę ł a kasjera, moż na zapł acić tylko gotó wką . Nie miał em ze mną gotó wki, usiadł em z telefonu, był em pó ź nym wieczorem i zmę czony mał ym dzieckiem. Zasugerował em, aby zapł acić rano, kiedy otworzą biuro gotó wkowe, inaczej opł acie telefon za zapł acenie za konto. Administrator odpowiedział a, ż e ​ ​ po raz pierwszy przestaje odpoczą ć bez pienię dzy i opł aty za telefon, któ rego nie znaleziono w hotelu. I po raz pierwszy w ż yciu widzę takie bezczelne zachowanie i komunikację z goś ć mi! I jestem pewien, ż e nie zobaczę nigdzie indziej! Wakacje z dzieckiem czę sto na Ukrainie i w innych krajach. Wł aś ciciele hoteli - Pomyś l, kogo zatrudniasz i pł acisz. Opł ata!
Za poś rednictwem takich pracownikó w pienią dze goś ci pł yną do innych hoteli. Zrobiliś my to- po takiej komunikacji odwró ciliś my się i poszliś my do innego hotelu, ś wietnie się tam bawiliś my i wró cimy tam (nie do ciebie, brak domu narciarskim)
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał