Nie czekaj na usługę. To nie tutaj

Pisemny: 24 luty 2016
Czas podróży: 20 — 23 luty 2016
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Chciał bym skontaktować się z kierownikiem kompleksu hotelowego. . Hotel jest miejscem wypoczynku. . A ci ludzie są twoim dochodem. . Ale twó j personel jest kompletnie niekompetentny. . Administratorem jest dziewczyna z dł ugim warkoczem. Tylko jedno imię . . Hotele 4-gwiazdkowe nie pozwalają goś ciom siedzieć w restauracji z torbami po pocią gu i czekać do godziny 14:00 na zameldowanie. . Nie usł uga. . Istnieje taka usł uga jak 2 noce i 3 dni. . Gdy Administrator pyta, kiedy goś cie przyjeż dż ają i kiedy wychodzą . . I bierze za to odpowiednią cenę . niech numer bę dzie droż szy. . Ale goś cie nie bę dą kucać pod hotelem i poczują się bezdomni. . To jest okropne. . Personel restauracji. . Chł opiec kelner "Nie wiem". . On nic nie wie. . – Nie mamy zbyt wiele. I to jest w menu. . Odprawił bym kelnera bez wahania. . Woda w restauracji stracił a waż noś ć . . Zwró ć uwagę na linie przydatnoś ci. .
Kiedy poprosiliś my kelnera o jajecznicę , jego odpowiedź brzmiał a: „trzeba ugotować ”. .
Administratora nie ma w domu. . Czy ona jest duchem? ? ? Brak pomocy personelu. . Gdy był em w centrum, a facet wracał z windy - nie mó gł oddać kluczyka, ż eby nie czekał na mnie pod drzwiami. . . Z zalet tylko sam hotel. . Ł adne, ł adne ł ó ż ka, pokoje. . Ale droga ADMINISTRACJA. . Obsł uga jest waż na. . Jeś li nie wiesz, jak sprawić , by ludzie się zrelaksowali i zapomnieli o ró ż nego rodzaju drobiazgach typu „Przeterminowana woda, nie pyszne ś niadanie, a brak czegoś w menu” to nie przyklejaj sobie 4 gwiazdek za któ re nie cią gniesz ! ! ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał