Ok, ale jest problem z przelewem

Pisemny: 10 luty 2020
Czas podróży: 7 — 9 luty 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel został wybrany zgodnie z wcześ niej zadeklarowaną usł ugą w postaci 3-krotnego transferu na wycią g narciarski i z powrotem do hotelu, ale ta usł uga nie jest w peł ni ś wiadczona, z duż ym zarysowaniem i przypomnieniem o sobie, wymó g aby speł nić obiecane. . .
Wię cej:
Zameldowanie w hotelu przebiegł o mniej wię cej dobrze. Jedyne, o czym nas ostrzegano, to to, ż e nie ma już.3-krotnego transferu na wycią g narciarski, ale bę dą przewozić.1 raz o godzinie 09.00 rano i raz wieczorem o 17.30, ponieważ . niewielu ludzi przychodzi. Pierwszy transfer w godzinach porannych był problematyczny, gdyż przyjechał a grupa turystó w z Biał orusi i cał a uwaga skupił a się na nich, m. in. i ż ą dany przelew. Nie jestem przeciwna rozwojowi turystyki, a wrę cz ZA. Cieszę się , ż e Biał orusini już przestali bać się wyjazdu na Ukrainę , ale dlaczego miał bym naruszać moje prawa jako taki goś ć hotelowy. Rano podjechał kierowca autobusu i od razu powiedział oczekują cym na transfer, ż e przewoż ą tylko Biał orusinó w, a po resztę przyjedzie inny autobus. Sytuację pró bował zał agodzić administrator Ś wiatosł aw, ale straciliś my ponad pó ł godziny oczekiwania, a za karnety zapł aciliś my już wcześ niej.

Nastę pnego ranka wszystko się powtó rzył o: autobus przyjechał dla goś ci z Biał orusi o 8.30 io 9.00, tak jak im obiecano, a nam tak obiecano…. już zabrano ich do jazdy i wszyscy spodziewaliś my się kolejnego mitycznego autobusu , któ ry przypadkowo zatrzymał się w bajecznym korku (pó ź niej się nie pojawił ). Kilka razy musiał em sobie przypominać o sobie i obiecanym transferze, a już jesteś ubrany i co najważ niejsze w butach narciarskich, któ re są wygodne do chodzenia, wchodzisz po ś liskich schodach do administratora Ś wiatosł awa, któ ry uś miecha się i ma nadzieję na cud. I zdarzył się cud, okazał o się , ż e umieś cił nas taksó wkarz, któ ry zatrzymał się po innych goś ci. Ponownie stracono czas na jazdę , za któ rą zapł acił eś z gó ry. Wydaje się , ż e 15-20-30 minut czekania to bzdura, ale ogó lne wraż enie tego hotelu pogarsza się .
O hotelu:
mieszkaliś my na 5 pię trze, w pokoju był o chł odno, ale potem powiedzieli nam, ż e musimy sami regulować temperaturę , ale nie zdawaliś my sobie sprawy, chociaż moż na był o wcześ niej o tym ostrzec, jeś li to prawda . Pokó j jest czysty, wszystko nowe. Dobrze sprzą tają . Rano ś niadanie jest skromne, ale wszystko był o pyszne.
Jest menu, moż na zł oż yć zamó wienie, ale nie zawsze jest wszystko: albo już się skoń czył o, albo jeszcze nie jest gotowe.
Nie chcę tam wracać po raz drugi.
Niech administrator z gó ry – nawet przed dokonaniem pł atnoś ci – ostrzega o wszelkich zmianach.
Przyjechaliś my na weekend na narty, wię c nie chcieliś my psuć sobie humoru, choć był y powody…
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał