niespójność cena-jakość

Pisemny: 13 listopad 2010
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
A wię c pokó j trzyosobowy - trzecie ł ó ż ko został o wstawione do dwuosobowego, któ re do poł owy zamykał o wyjś cie na balkon. Parasol został przyniesiony na balkon trzeciego dnia po wielokrotnych proś bach, ale był tak mał y, ż e nie był o z niego sensu, czyli cienia. Papier toaletowy (rozmiar rolki, któ rą wyrzucamy po uż yciu zwykł ego papieru toaletowego) był jeden na trzy na 12 dni (już niedozwolone). Ł ó ż ko został o zmienione po proś bie o wodę ". . . idź weź to sam. . . moż esz sam zmienić...no có ż , sam przynieś do prania. " Worki na ś mieci zaczę ł y wisieć na klamce drzwi po przeklinaniu w recepcji. Usunę liś my się . Oczywiś cie byliś my gotowi na nieszykowne warunki, do niedawna zawsze odpoczywaliś my w naszych resortach, ale tak bardzo! Nie bę dę nawet pisał o odrapanych i staroż ytnych meblach i poś cieli. Wieczorami nie ma nic do roboty. Jeś li jest jakiś pomysł , to dla pienię dzy. poszedł em na są siednią plaż ę przez okropne kawał ki ż elaza, w ciemnoś ciach jest wiele kawiarni i sklepó w. Bardzo bym chciał a, ż eby te nieprzyjemne recenzje (a w wię kszoś ci są nieprzyjemne) przeczytali wł aś ciciele Kobzara i pró bowali przynajmniej coś zmienić !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał