Dobre trio, ale nie 5 gwiazdek!

Pisemny: 1 listopad 2012
Czas podróży: 24 — 28 październik 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w Hotelu Grand Aquamarine od 24 do 28 paź dziernika 201.2 osoby dorosł e i 2 dzieci w wieku 7 i 8 lat.
Pierwszy dzień.
Zameldować się . Hotel jest pię kny i robi dobre wraż enie.
Recepcjonista był mił ym mł odym czł owiekiem, któ ry szybko nas zał atwił.
Pokó j jest cudowny - przestronny, wygodny, z optymalnym zestawem mebli.
1. Po zameldowaniu poszliś my na lunch do restauracji Lavender.
Nie był o pustych miejsc - uczestnicy konferencji jedli obiad.
Ż aden z kelneró w nie podszedł do nas. Staliś my i wyszliś my z niczym.
Poszliś my do restauracji Temari - znaleź liś my dwa stoliki stoją ce na ró ż nych koń cach restauracji. Reszta też był a zaję ta. Sami poprosili kelneró w, aby je poskł adali.

Wybraliś my jedzenie, na któ re czekaliś my 1.5 godziny. Dzieci wyję to jako ostatnie, lekko rozgrzane jako pierwsze.
Piwo też musiał o czekać ponad godzinę , choć kilka razy proszono o jego przyniesienie.
Chcieliś my pić wino. Zamó wiliś my butelkę czerwonego za 460 UAH.
Okazał się kwaś ny....
W menu znajduje się kolumna „Wyjś cie”. Zwykle odnosi się to do kosztu cał ego dania, biorą c pod uwagę jego wagę.
Gdy przynieś li nam rachunek, okazał o się , ż e kolumna „Wyjś cie” oznacza „Cena za, w gr. ”.
W zwią zku z tym za 350 gr. flą drę trzeba był o zapł acić.340 hrywien, chociaż w rubryce „Wyjś cie” był o to 100 hrywien, a cena 90 hrywien.
2. Wieczorem poszliś my na basen - tam szaleń czo krzyczał a muzyka, bo był y zaję cia w grupie aqua aerobiku dla okolicznych mieszkań có w, a nie dla mieszkają cych w hotelu.
3. W strefie saun znaleziono materiał y budowlane i ekran budowlany - ł aź nia turecka był a w naprawie ...
Chcieli powiesić szlafroki w pobliż u sauny, ale nie znaleź li haczykó w - trzeba je był o poł oż yć na leż aku.
Zazwyczaj w strefie saun istnieje moż liwoś ć napicia się wody pitnej, nie mó wią c już o fitobarze z herbatami zioł owymi i miodem. Nie ma tu nic takiego. Herbatę moż na zamó wić tylko w holu.
4. Planują c wyjazd, interesował a nas rozrywka dla dzieci oraz dostę pnoś ć pokoju dziecię cego.
Powiedziano nam, ż e jest pokó j dziecię cy. Jakie był o nasze zdziwienie, gdy znaleź liś my pokó j dziecię cy w centrum Spa. Ponadto okazał o się , ż e jest pł atne - 50 UAH za godzinę na dziecko. Nie był o o tym informacji ani na stronie internetowej, ani w korespondencji z dział em rezerwacji.

Swoją drogą , na recepcji też byli mile zaskoczeni, ż e pokó j dziecię cy jest pł atny...
W cią gu dnia wydawał o się , ż e prawa rę ka nie wie, co robi lewa. W przyszł oś ci to wraż enie tylko się wzmocnił o!
5. Na obiad poszliś my do restauracji Madera Grill na plaż y. Byliś my mile zaskoczeni spotkaniem, obsł ugą , jakoś cią jedzenia, cenami. Kiedy wyszliś my, byliś my eskortowani.
W przyszł oś ci jedli tylko tam i byli zadowoleni.

Drugi dzień.

1. Rano odwiedziliś my Spa - wszystko jest cudowne.
2. Ś niadanie od 7 do 10 rano w restauracji Lavender. Duż o jedzenia, smaczne i urozmaicone. Ale. .
Ludzie przyjeż dż ają do hotelu Spa na relaks i rekreację . A sen nie jest w tym ostatnim miejscem!
Ponadto byliś my z dzieć mi podczas jesiennych wakacji. A dzieci też chciał y spać!
W rezultacie byliś my zmuszeni wstać wcześ niej, aby zjeś ć ś niadanie przed godziną.10 rano.
Gdyby hotel pozycjonował się jako hotel biznesowy, w któ rym biznesmeni przebywają w podró ż y sł uż bowej, to taka pora na ś niadanie był aby zrozumiał a.
3. Wychodzą c na spacer, w pokoju zawieszono tabliczkę z proś bą o posprzą tanie. Po powrocie zastaliś my pokó j w takim samym stanie, w jakim został pozostawiony, z wyją tkiem czystych koszy i czystych rę cznikó w (chociaż nie poł oż yliś my rę cznikó w na podł odze, aby je zastą pić ).
Bardzo zaskoczony……………. .
4. Wieczó r. Uzdrowisko zachwycił o zaró wno nas, jak i nasze dzieci wspaniał ym masaż em. Zatrzymaliś my się w hotelu w ramach pakietu Velvet Autumn i w prezencie otrzymaliś my hydromasaż.

Dzień trzeci.


1. Rano - znowu rzucili się na ś niadanie w dosł ownym tego sł owa znaczeniu! Cieszę się , ż e był o pyszne!
2. Wychodzą c z pokoju, ponownie wywieszono tabliczkę z proś bą o posprzą tanie.
Kiedy wró cili, historia się powtó rzył a. Dodano brudne szklanki, któ rych nikt nie mył , poduszki zabrane z krzeseł , któ rych nikt nie odkł adał na swoje miejsce.
Nie mogliś my tego znieś ć - nie nazywali recepcji, wyrazili ...
Przyszł y pokojó wki i powiedział y, ż e nie wolno im dotykać rzeczy osobistych. Dlatego nie zakrywają ł ó ż ka narzutą , jeś li coś leż y na narzucie, nie wkł adają starannie kapci, nie sprzą tają rozrzuconych kawał kó w papieru na stole…. W zwią zku z tym w ł azience nikt nie myje zlewu i pó ł ek, ponieważ są na nich ró wnież rzeczy. I nikt nawet nie zbiera i nie skł ada pustych toreb z podł ogi.
Nastró j był zepsuty ....Pokojó wki zamiast przeprosić i powiedzieć , ż e był yby szczę ś liwe, ale niestety mają zalecenie, aby nie dotykać wszystkiego, co dotyczy rzeczy osobistych, zaczę ł y pstrykać!
Jeszcze 2 dni w ramach pakietu „Weekend”. Otrzymał em w prezencie od hotelu butelkę szampana i owoce w pokoju.
Ale w zwią zku z "dokł adnym sprzą taniem naszego pokoju" nie od razu znalazł em prezent od hotelu!
Był em zadowolony z basenu (raczej naszych dzieci) i Madery Grill.

Dzień czwarty.

1. Ś niadanie. Wszystko jak zwykle - bieganie. Ponadto mamy - po uzdrowisku. Zabiegi trwają.2 godziny - od 8 do 10 rano, a i tak trzeba wstać , umyć i ubrać dzieci i wejś ć do restauracji przed 10.

Zrobiliś my. Moja siedmioletnia có rka przypadkowo upuś cił a talerz z jedzeniem - nie mogł a go utrzymać . Pł yta pę kł a. Koszt pł yty został doliczony do rachunku w bł yskawicznym tempie. Powstaje pytanie: „Co robią kelnerzy podczas ś niadania w hotelu PIĘ CIO GWIAZDKOWYM? Czy obsł uga klientó w nie jest czę ś cią ich pracy, a co dopiero pomagać dzieciom? »
Myś lę i wiem, ż e w każ dym europejskim kraju na pewno pomogliby dziecku, a gdyby stał o się to samo, na pewno by przeprosili i nie liczyli kosztó w zł amanego talerza. Niestety! ! ! !
Nie chodzi o pienią dze, ale o tę samą usł ugę , z powodu któ rej ludzie nie chcą jechać na Krym na wakacje!
2. Dzisiaj sprzą tali normalnie, mogliś my dotykać naszych rzeczy. Jakiś rodzaj sprzą tania!
Dzień pią ty.

Dzień przed wyjazdem zapł aciliś my w cał oś ci za pokó j i pó ź ne wymeldowanie do godziny 18.00
O 11.45 zadzwoniono z recepcji z pytaniem, czy wymeldujemy się przed 12.00 lub pó ź niej. Grzecznie powiedzieliś my, ż e zapł aciliś my za pó ź ne wymeldowanie….
Poszedł em z dzieć mi na plaż ę . Opuszczają c hotel, dowiedzieliś my się , czy wszystko jest w porzą dku z naszym pó ź nym wyjazdem. Powiedziano nam, ż e tak.
Nie moż emy otworzyć bram kartami, aby dostać się na nasyp. Zdaliś my sobie sprawę , ż e nasze karty został y zablokowane. Zadzwoniliś my do recepcji, na korzyś ć dzieci zaliczyliś my wizytó wki. Czy zorientował eś się , co się dzieje z kartami? Oczywiś cie są zablokowane!
Pytanie: „Dlaczego recepcja nie zatroszczył a się wcześ niej i ostrzegł a nas, ż e o godzinie 12.00 nasze karty zostaną zablokowane i musimy przyjś ć i je odnowić ? ”.
Bezpoś rednio „Opowieś ć o Kopciuszku”, tylko z tą ró ż nicą , ż e Kopciuszek był ostrzegany o wszystkim!
Musiał em wysł ać dzieci na recepcję , aby odnowić kartę.

Dlaczego to wszystko napisaliś my? ?


Faktem jest, ż e czę sto podró ż ujemy rodzinami. I przez wiele lat z rzę du odpoczywamy w ró ż nych krajach. I to jest bardzo bolesne i obraź liwe, gdy w obcym kraju jesteś traktowany jak droga i kochana osoba, a we wł asnym kraju nikt się o ciebie nie troszczy.

Wię c oto jest:
• Restauracja – każ da szanują ca się restauracja ma sommeliera, któ ry nie tylko doradzi w wyborze wina, ale ró wnież odpowiednio je poda. I nie mó wię o hotelach pię ciogwiazdkowych, ale o 3 i 4, ale EUROPEJSKICH!
• Kelnerzy zawsze witają Cię w restauracji i pomagają wybrać miejsce. Nie mó wię o tym, ż e wł aś ciciel lub gospodyni hotelu z reguł y przy kolacji omija swoich goś ci i pyta czy wszystko jest w porzą dku?
• Pokó j dziecię cy - nigdy od 14 lat nie widział em pł atnego pokoju dziecię cego!
Co wię cej, wiele europejskich hoteli, opró cz ogromnych pokoi dziecię cych, skł adają cych się z kilku pokoi i wyposaż onych w wiele ciekawych rzeczy dla dzieci w ró ż nym wieku, oferuje specjalne programy dzienne, któ re obejmują wycieczki, konkursy, misje i ró ż ne warsztaty twó rcze. A wszystko to w towarzystwie specjalnie przeszkolonego personelu i cał kowicie bezpł atnie.
A moż ecie mi wierzyć , ż e w takich hotelach rodzice wydają duż o wię cej pienię dzy na SPA i ró ż ne zabiegi, bo mają na to czas i wiedzą , ż e ich dzieci są pod opieką , podczas gdy rodzice są zaję ci sobą . A ta opieka nic ich nie kosztuje!
• Sprzą tanie pokoju jest ró wnież waż ną czę ś cią wakacji. Zawsze przyjemnie jest wró cić do czystego i pię knego pokoju, zwł aszcza gdy nie trzeba go samemu sprzą tać . W Europie pokojó wki ukł adają rzeczy do perfekcji, rzeczy są skł adane, a ł ó ż ka są ś cielone.

Mogą też poł oż yć tabliczkę czekolady na poduszce lub zbudować figurkę z jednego z rę cznikó w! Swoją drogą nikt nie zmienia rę cznikó w, któ re nie leż ą na podł odze!
Nasza rodzina to mał e prywatne biuro podró ż y. W lecie wysł aliś my do Pań stwa hotelu jedną rodzinę . Bardzo im się to podobał o, a my też chcieliś my się z Wami zrelaksować.
Niestety tak bardzo nam się to nie podobał o. I mam nadzieję , ż e uwzglę dnicie Pań stwo nasze ż yczenia i uwagi, a pienią dze wydane na tak duż y obiekt jak Hotel Aquamarine nie pó jdą na marne!
Wszystkiego najlepszego dla Ciebie,
Irina, Lidia, Sofia i Polina.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał