Straszna obsługa w spa?

Pisemny: 9 wrzesień 2020
Czas podróży: 1 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 9.0
Obrzydliwa obsł uga prowadzona przez niezbyt odpowiednich wł aś cicieli. Do SPA przyszł y trzy pary, zapł acił y za usł ugi, nikt przy pł aceniu nie ostrzegł , ż e basen zewnę trzny nie jest wliczony w cenę . Poza tym udał o nam się dostać na odkryty basen, ponieważ nie był o ż adnych znakó w ani zamknię tych drzwi. Kiedy zdaliś my sobie sprawę , ż e teraz nie moż emy już wró cić do SPA, poszliś my do recepcji i napisaliś my wniosek o zwrot za usł ugi, któ re nie został y nam wykonane i nie został y odpowiednio wyjaś nione. W oś wiadczeniu wskazano szczegó ł owo bł ę dy personelu, któ re doprowadził y do ​ ​ niezrozumienia usł ug niezbę dnych do zapł aty. W efekcie: po 10 dniach (!!!!! ! ) po 10 telefonach otrzymał em odpowiedź z mojej strony, ż e dyrektor nie zgodził się z wnioskiem i nie zaakceptował zwrotu, powoł ują c się na fakt, ż e spę dziliś my godzinę w SPA od momentu wpł aty. Mimo, ż e byliś my w tym czasie na odkrytym basenie, w spa nas w ogó le nie był o ! ! ! Czekam na pisemną odmowę , napiszę wniosek prawny do tej instytucji, nigdy nie spotkał em się z taką chamstwem i obrzydliwym stosunkiem do goś ci. Osobne pozdrowienia dla reż ysera, któ ry za 4 tysią ce rubli otrzyma ujemny NPS dla znacznej czę ś ci potencjalnych goś ci. Chociaż co to za NPS, nigdy o czymś takim nie sł yszeli. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał