Wszystko zmieniło się na gorsze!

Pisemny: 29 czerwiec 2010
Czas podróży: 25 — 28 czerwiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 2.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Witam! W zeszł ym roku odpoczywaliś my 12 dni w czerwcu z przyjacielem i dzieckiem w tym hotelu. Generalnie wraż enia był y tylko doskonał e. Był em nawet zaskoczony, bo myś lał em, ż e niesamowity widok z balkonu, nowe pokoje, doskonał y basen zepsuje sł ynną krymską obsł ugę - ale mylił em się i wcią ż pamię tam kelnerkę Alenę , któ ra bardzo uważ na na wszystkich, szybko i uś miechnię ty. Barman robił ś wietne koktajle. Generalnie wszyscy pracowali zawodowo. I poradziliś my naszym przyjacioł om ten hotel jako wyją tkowy w swoim rodzaju ze wzglę du na niesamowicie pię kne widoki na Ayu-Dag i doskonał y poziom usł ug. Jedynym minusem był brak przydzielonych Ci miejsc na leż akach na plaż y (choć był to bezpoś redni konkurent Majestic - Hotel Nord). Ale czę sto chodziliś my na plaż ę w Aivazovskoye lub pł ywaliś my w basenie, aw poł owie czerwca wcią ż nie był o tak wielu ludzi - na plaż y sanatorium Krym był y wolne miejsca.
W tym roku namó wił a mę ż a, by udał się na odpoczynek w Ś wię to Konstytucji w Majestic, wcześ niej rozwiewają c jego wą tpliwoś ci co do naboż eń stwa. Có ż , wł aś ciwie wszystko zaczę ł o się od samego począ tku - zameldowanie od 13-00, przyjechaliś my o 14, pokó j nie był gotowy, ustawiono nas w restauracji na lunch. Po trudnej 7-godzinnej podró ż y zamó wił em Martini z lodem - przywieź li bez lodu, ciepł e, jeś li nie gorą ce : -( Szczerze nie pisał bym o takich bzdurach - nie ma w moich przepisach narzekać na tak bł ahe powody - ale okazuje się , ż e był to pierwszy sygnał , ż e usł uga nie tylko pogorszył a się w poró wnaniu do zeszł ego roku, ale po prostu wyparował a. Zwerbowali nowy personel, ale zapomnieli uczyć , jak sł uż yć ludziom.
Swoją drogą , pewnego wieczoru, kiedy zamó wił am Margaritę dla siebie, po raz kolejny był am niemile zaskoczona - koktajl przyniesiono 30 minut po zamó wieniu, mimo ż e w restauracji zaję te był y maksymalnie 2 stoliki. Powiedzieli, ż e szukają limonki, ale nigdy jej nie znaleź li. Brzegi szklanki był y pokryte cukrem zamiast soli, tequila i Cointreau był y ciepł e, w ogó le nie był o lodu. Tym razem nie mogł am tego znieś ć – zrobił am uwagę , na któ rą kelner zapytał mnie: „Wolisz Margaritę z lodem? ”. Cholera, co wolisz? Spalony jak grzane wino? : -) Kró tko mó wią c, przynieś li mi grudkowaty ló d i zrobił em sobie koktajl : -)

Otó ż ​ ​ wł aś ciwie gł ó wna mucha w maś ci - pomimo tego, ż e w cią gu dnia goś cie hotelowi wybierają z menu dania na ś niadanie i lunch, moż na przy stole siedzieć.20 minut lub wię cej i NIKT CIĘ NIE ODPOWIADA! ! ! Nie tylko w celu przyniesienia jedzenia, ale przynajmniej rozpoczę cia sprzą tania ze stoł u. Dopó ki nie podejdziesz i nie przypomnisz sobie, kelnerzy obsł ugują.1-2 stoliki, nawet na ciebie nie patrzą . Napiwki nieco wygł adził y sytuację , ale nie skró cił y czasu obsł ugi – mię dzy zmianą naczyń mogł o to zają ć.15 lub 20 minut. Prosiwszy 5 razy o natychmiastowe przyniesienie herbaty, SZCZERZE nie czekaliś my na to.
Tak, a poś ciel w zeszł ym roku był a ś nież nobiał a, w tym roku wszystko jest poplamione, pomimo zapachu wybielacza, któ ry z niej pochodzi. Podobno trzeba jeszcze dodać proszek do prania : -))
Ale na plaż ach przydzielono miejsca na leż akach - choć w pią tym sektorze to się podoba.
Ogó lny wniosek jest taki, ż e gdyby nie moż liwoś ć poró wnania z ubiegł ym rokiem, to w zasadzie da się wytrzymać i dostosować do zaspanych kelneró w i „nie” barmana. Ale moż liwoś ć poró wnania nie był a niestety na korzyś ć hotelu. Chciał bym, aby recenzja dotarł a do kierownictwa - i został y wycią gnię te odpowiednie wnioski.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał