Zły hotel, nie pasuje do deklarowanego

Pisemny: 19 sierpień 2020
Czas podróży: 6 — 12 lipiec 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Ten hotel polecił nam biuro podró ż y. Czytaliś my ś wietne recenzje z poprzednich lat, a ponieważ wakacje są ograniczone czasowo (tylko 6 nocy), oczywiś cie zdecydowaliś my się na „all inclusive”, ż eby o niczym nie myś leć . Ale niestety już od pierwszego dnia mieliś my duż e kł opoty. Nasz check-in był wieczorem, na począ tku 22:00. Przyszedł z dwó jką dzieci do pokoju typu deluxe. Pokoje w hotelu są "zmę czone", ale Apartament okazał się przestronny, z panoramicznymi oknami i widokiem na morze. Na tym koń czył y się plusy pokoju (niedział ają cy telewizor, sejf i lodó wka (mini-bar). Nawiasem mó wią c, zgodnie z regulaminem hotelu wliczony był peł ny minibar (bezpł atnie) kategorią tego pokoju, ale przez dwa dni starał em się o co najmniej butelkę wody od administratora, w efekcie 4 butelki i 2 czekoladki na cał y okres wakacyjny.
Dalej przygoda zaczę ł a się od plaż y (zadeklarowana przez hotel plaż a jest zamknię ta na kwarantannę ), transfer zabrał nas gdzieś daleko i na tę plaż ę nie moż na był o nawet zabrać leż akó w i parasola za opł atą . Transfer był minibusem 7-osobowym (w hotelu jest 50 pokoi!!! ! ) dwa razy dziennie na plaż ę , dwa razy do hotelu do 14.00. A potem tylko pł atny wypchany minibus. Dlatego pró by korzystania z tej usł ugi musiał y zostać porzucone. Osobną kwestią jest sprzą tanie pokoju. Trzeciego dnia pobytu ze ł zami w oczach poprosił am o posprzą tanie pokoju i zmianę poś cieli (któ rą wcześ niej wyrzucił am na podł ogę ), ostrzegają c administratora, ż e ​ ​ wyjedziemy na wycieczkę do wieczora. Kiedy wró ciliś my do pokoju o godzinie 12 rano, wynieś li tylko ś mieci z toalety. Nie był o bielizny. Zadzwonił am do administratorki, któ ra przewró cił a oczami i po okoł o 20 minutach przyniosł a nam poś ciel (nie jest mi trudno zrobić to sama, ale i tak za wszystko zapł acił am). Ale poś ciel był a brudna, poplamiona i pomarszczona. Do czego administrator rzucił zdanie „Jest czysto, zapewniam, ż e leż ał w innym pokoju, ale nikt jeszcze na nim nie spał ! ! ”. W efekcie spaliś my na brudnej, ale naszej poś cieli. A nastę pnego dnia sprzą tali.
Pod wzglę dem ż ywieniowym – nie ma zadeklarowanej autorskiej kuchni, a co dopiero „all inclusive” a tym bardziej. Posił ki 3 razy dziennie, a jeś li chcesz pyszną kawę (nie taką , jaką oferują ), bę dziesz musiał zapł acić , musiał eś zapł acić za dodatkową filiż ankę kawy! Ogó lna idea jedzenia na zdję ciach. Muszę od razu powiedzieć , ż e jedzenie to stoł ó wka. Kelnerzy są niedoś wiadczeni, obsł uga musiał a czekać.40 minut, tyle samo trzeba był o czekać na posprzą tanie stoł u po poprzednich goś ciach. Szczegó lne podzię kowania pragnę wyrazić kelnerce Oldze, któ ra jest jedyną osobą w jadalni (nie moż na tego nazwać restauracją ), któ ra jakoś starał a się pomó c turystom i obsł uż yć na czas.

Basen jest dobry i czysty. Leż akó w jest mał o, nie starczył o dla wszystkich, a ponieważ jest daleko od morza, był o cał kiem sporo osó b, któ re chciał y wzią ć leż ak. Uważ aj na leż aki, wię kszoś ć z nich jest zepsuta, moż esz przewró cić się i uszkodzić sobie w jakimś miejscu). Bar z przeką skami przy basenie pracował przez 1.5 godziny dwa razy dziennie. Z przeką sek: grzanki (zdję cie), krakersy, ryby i kanapki (chleb, kieł basa, ogó rek), z napojó w napoje owocowe, piwo (z butelek 1.5 l bez nazwy, ale najtań szy smak moż na był o uzyskać ) i wyglą dy biał ego/czerwonego wina jak ocet. Bardziej przyzwoite drinki i lody tylko za opł atą . Radzę nie brać krakersó w, to jest chleb, któ ry pozostał po ś niadaniu i obiedzie, tylko usmaż ony. W ostatnich dniach naszych wakacji kucharze byli nawet zbyt leniwi, ż eby go kroić , w wyniku czego znalazł em skó rkę nadgryzioną przez jakieś dziecko (zdję cie). Bar zamknię to bardzo szybko, ż eby przez chwilę nie nakarmić wczasowiczó w. Barman Nikoł aj (takż e bardzo dzię kuję ) serwował szybko, starał się , aby wszyscy byli zadowoleni.
Był o wiele niuansó w, ale to drobiazgi. Jeź dziliś my na wycieczki, cieszyliś my się Krymem, ale po powrocie do hotelu nastró j był bardzo zepsuty. Deklarowanej rozrywki i animacji ró wnież nie ma w hotelu! Poprosił em o spotkanie z dyrekcją , ale nigdy się nie skontaktowali, chociaż codziennie przechodzili obok, udają c, ż e nie widzą . Mam nadzieję , ż e dostaną tę recenzję ! Witam z numeru 200! Dlatego naprawdę mam nadzieję , ż e moja recenzja pomoż e w wyborze, nie popeł niaj tych samych bł ę dó w, nie psuj wakacji! Zmarnowane pienią dze i nerwy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał