Żałosne pozory przyzwoitej obsługi

Pisemny: 11 marta 2018
Czas podróży: 8 — 10 marta 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
1. Widok z okna jest pię kny, terytorium nie jest duż e, ale bardzo przytulne, jest daleko od plaż y i jest to pionowe wspinanie się z powrotem, mó wią , ż e noszą go latem, ale nadal jest przyzwoicie chodzić po terytorium sanatorium krymskiego.
2. Numer jest zwyczajny, dodatkowe miejsce dla dziecka marne.
3. Woda musi być spuszczona przez okoł o 15 minut, zaczyna pł yną ć ciepł a woda, kabina prysznicowa jest peł na zimnej wody, aż zimna opuś ci kabinę , ponownie należ y ją spuś cić z kranu. Jednym sł owem kolba jest bezuż yteczna, nie dał o się umyć wł osó w.
4. Bar przeką skowy jedna nazwa, najtań szy krakers, domowe grzanki z chleba pozostał ego z poprzedniego dnia i wino......jego pochodzenie nie jest znane.

5. Ż ywienie dietetyczne jest takie....... A jak moż na tak zrujnować pł atki owsiane i jajecznicę , jest tajemnicą .
6. Zapisali się do sauny w dniu przyjazdu na ostatni dzień odpoczynku, jak przyszli OH (delfin był uł oż ony z kafli w basenie na dnie) nie był o widać , woda był a taka zabł ocony i nie wiadomo dlaczego wejś cie był o, skoro nikt nie był w saunie usuwał toaletę .
7. Ale zakoń czenie był o najwspanialsze, pobili 2000.00 rubli za rozlaną kawę na szlafrok i poszewkę na koł drę , ale nie był o szansy nie zapł acić , zamknę li bramę hotelu i mnie nie wypuś cili.
Wniosek o usł ugę jest wysoki, ale w rzeczywistoś ci bardzo bardzo skromny. Nie polecamy
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał