Pytanie o hotel Atlantik 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
65 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
w hotelu "Atlantic" w 2014 roku zmienił się właściciel
Drodzy Turyści! w 2014 roku właściciel zmienił się w Atlantic Hotel w Feodosia. Zespół się zmienił. Nazywam się Fedorenko Timur Olegovich, jestem kierownikiem hotelu. Gotowy, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania na stronie turpravda lub przez e-mail [email protected], icq 267268026
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  •
‹ Hotel Atlantik 3*
spytał 2015-02-279 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар svoboda_marina
Drogi Timur Olegovich.
Do Państwa hotelu jedziemy z małym dzieckiem. Trochę przestraszony tym, co mówią ludzie, którzy w nim byli.
Chciałabym się dowiedzieć, dlaczego nie wolno im chodzić na plażę, czy to prawda, że ​​zawsze to samo menu jest takie samo, czy przeszkadzają hałasy stacji, czy powietrze jest czyste. Jednym słowem naprawdę nie chcę psuć wrażenia reszty.
Przepraszam, ale przygotowujemy się cały rok.
аватар atlantikhotel
Witaj Marina! Każdy ma prawo na plażę idealnie, w Feodosia wszystkie plaże są bezpłatne z pełnym dostępem! Hałas stacji nie przeszkadza, menu urozmaicone, powietrze czyste. Dzięki :)
аватар sofi88
Timur Olegovich, dzień dobry! Czytaliśmy wiele negatywnych opinii urlopowiczów o hotelu, o tym, że stan pokoi jest w złym stanie, ręczniki są stare, wymieniane są tylko na żądanie, jadalnia mała, bufet jest na 2 zmiany, i brakuje jedzenia na drugą zmianę.Teraz nie wiemy co robić.Kupiliśmy vouchery w marcu i nie chcieliśmy zrujnować naszych wakacji.
аватар atlantikhotel
Dzień dobry, Sofio. Od pierwszego maja nasz hotel odwiedziło około 700 turystów. W 2015 roku w Internecie pojawiło się nie więcej niż 5 negatywnych recenzji. na które odpowiedzieliśmy. Moim zdaniem bywają nieobiektywne i upiększone. 1. Pokoje: w dobrym stanie. 2. W przypadku starych ręczników problem został rozwiązany (współpracował z tą recenzją). 3. Tak, w przypadku wielu przyjazdów i wyjazdów w tym samym czasie sprzątaczka może nie mieć czasu na zmianę ręczników w pokoju. Ale na żądanie robię to natychmiast. 4. Tak, w stołówce są dwie zmiany. Zawsze jem śniadanie i lunch na drugiej zmianie, aby upewnić się, że wszystko wystarczy na drugą zmianę. Wystarczająco. Więcej informacji +7 (978) 069-37-92. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
аватар sofi88
Dziękuję za wyjaśnienie. Mamy nadzieję, że świetnie się bawisz na Atlantyku!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Atlantik 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już