Wszystko w porządku, ale...

Pisemny: 10 wrzesień 2017
Czas podróży: 10 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 4.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Dobry wieczó r! Miejsce jest bardzo pię kne, przyjechaliś my pierwszy raz, pierwsze wraż enie był o cudowne, przyjechaliś my z rodziną z dzieć mi, aby odpoczą ć w urodziny mę ż a, postanowiliś my przenocować , ale niestety nie wyszł o tak jak nam chciał...przyjechaliś my, sł odka dziewczyna Katya spotkał a nas w recepcji, zabrał a nas do domu, osiedliliś my się i postanowiliś my zjeś ć . Tutaj zaczą ł się cał y koszmar, któ ry zepsuł cał ą resztę i cał y nastró j! Usiedliś my na ulotce, po 10 minutach mó j mą ż poszedł po menu, do któ rego powiedziano mu „usią dź , przyjdą do ciebie”. . . w koń cu po 4 razach skontaktowaliś my się z obsł ugą , po godzinie udał o nam się zł oż yć zamó wienie. A 50 minut pó ź niej, po tym, jak zwró cił em się do Kateriny z proś bą o zwrot pienię dzy za dom, nakryli dla nas stó ł w 5 minut! Jedliś my, kuchnia jest naprawdę bardzo smaczna, bez wą tpienia! Ale potem zaczę ł a się czę ś ć.3, trzy razy poprosił em o rachunek i czekał em na niego przez 30 minut! Przepraszamy, nieważ ne jak zaję ta jest kuchnia, ale RACHUNEK to pó ł godziny!! ! To jest coś!! ! Potem poszedł em do Katyi i powiedział em, ż e wyjeż dż amy. . . grzecznie zapytał a, czy nas nakarmił a i zrobił a zniż kę jako rekompensatę za czekanie (jak powiedział a, ż eby dać nam zniż kę ), ale niestety nie dostaliś my zniż ki. . . a kiedy kelner Tatiana przyniosł a nam jedzenie, nastawił a naczynia, odwró cił a się i szepnę ł a „przepraszam za czekanie”, gdy wyszł a! W czasie naszej obiadokolacji, ponieważ obiad od 16:00 był przesunię ty do 18:30, był o 4-5 kelneró w i barman! A ludzi nie był o tak duż o, jak to bywa w dzień wolny w miejskiej restauracji/kawiarni! Dodam jeszcze, ż e obok nas siedział a firma z dzieć mi! Dla nich też nie wszystko przebiegał o gł adko. . . czekali 15 minut na colę , aż im przypomniano, a potem czekali taką samą iloś ć lodu na colę ! Ale coli nie trzeba gotować...ludzie. . . i zamó wili lody dla dzieci, któ re zmę czył y się czekaniem i zapomniał y, ż e chcą lody! Chcę powiedzieć , ż e miejsce jest pię kne, przyroda, jeziora, jest miejsce na spacer dla dzieci!! ! Ale jak dla mnie, poproszenie o menu zajmuje dwie i pó ł godziny, potem poproś o przyję cie zamó wienia, czekaj na to zamó wienie okoł o godziny i kolejne pó ł godziny na rachunek. . . to jest za duż o!! ! Niestety nie mamy ochoty wracać w to miejsce. . . Dzię kuję Katerinie za jej pracę , bo dziewczyna jest naprawdę na swoim miejscu, bardzo grzeczna i kompetentna! Ale kelnerzy, wraż enie, ż e robią przysł ugę , ż e ci sł uż ą !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał