Obsługa to bzdura!

Pisemny: 9 lipiec 2017
Czas podróży: 7 — 9 lipiec 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Plusy:
1. Pię kne terytorium i przytulne domy.
2. Stosunkowo adekwatna cena.
Minusy:
1. Z rozrywki: wę dkarstwo, basen, ping-pong, bilard. Nudy.
2. Za to wszystko trzeba zapł acić osobno.

3. Obsł uga to po prostu katastrofa, nigdy czegoś takiego nie doś wiadczył em! Przyjechaliś my i poszliś my do restauracji, ponieważ byliś my bardzo gł odni (przed rezerwacją zaznaczył em, ż e nie ma zaplanowanych wydarzeń w tych terminach). Zamó wił em kebab z kurczaka i grillowane warzywa, po 40 minutach kelnerka powiedział a, ż e ​ ​ już się piecze, po 1.5 godziny powiedział a, ż e ​ ​ mojego zamó wienia nie bę dzie! Był em zszokowany, zapytał em, co mogę SZYBKO dostać i zamó wił em barszcz i teasery. Szybko - mają.40 minut na zrozumienie. Poprosił a o telefon do administratora (3 razy), po czym sama poszł a go szukać . Opowiedział a o sytuacji i poprosił a o obiad na jego koszt - odmó wił , powiedział , ż e wtedy wezmę pienią dze i wyprowadzę się - dostał em, powiedział , ż e wszystko zorganizuje. Kiedy w koń cu zjedliś my kolację , przynieś li nam rachunek i moje pierwsze zamó wienie (kebab z warzywami). Po co mi do cholery po 2.5h i po jedzeniu? ! A po co mó wić , ż e wszystko jest zorganizowane, a potem ponosić rachunek? ! Raż ą cy brak szacunku dla klienta. Dalej: znajdź kelnera - przejedź przez terytorium, zdobą dź jedzenie (nawet jajecznicę ) - minimum 40 minut oczekiwania, na rę cznik w basenie - 20 minut oczekiwania. Jeś li chcesz szybciej, samoobsł uga. I to pomimo tego, ż e ceny są na poziomie!
Kró tko mó wią c zamiast odpoczynku – solidne nerwy! Oczywiś cie wiem, ż e nasz sektor usł ug jest na skraju faulu, ale co z tego? !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał