Daleko od standardów sieci Reikartz

Pisemny: 18 czerwiec 2018
Czas podróży: 14 — 17 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 5.0
Wakacje z rodziną i przyjació ł mi. Dzielimy się doś wiadczeniem.
- Pierwszym i najbardziej oburzają cym jest klimatyzator nad ł ó ż kiem. Biorą c pod uwagę , ż e okno znajduje się przy wezgł owiu, a wł ą czony klimatyzator wieje prosto w gł owę , nie był o moż liwoś ci ucieczki przed letnim upał em w pomieszczeniu. Na pytanie: „Chcemy wiedzieć na przyszł oś ć , czy wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane od gó ry? ” w recepcji uprzejmie odpowiedział : „trzeba zapytać pokojó wki”. Oznacza to, ż e jeś li zdecydujesz się zarezerwować pokó j z okreś lonymi warunkami, na przykł ad przez telefon, moż esz być przygotowany na to, ż e a) te warunki najprawdopodobniej nie bę dą istniał y i b) raczej nie bę dą w stanie zapewnić Ci Informacja. Raczej wyś lą cię , abyś sam poszukał odpowiedzi.
- Dalej. Pokó j standardowy dla dwojga. Ponad tysią c hrywien za noc. W kabinie prysznicowej uchwyt jest zepsuty, krany zardzewiał e, drzwi kabiny są zepsute i oczywiś cie Jego Wysokoś ć Grzyb jest na cał ym obwodzie! Jego (Wysokoś ć ) najwyraź niej nie jest zagroż ona usunię ciem, a takż e rdzą , dzię ki czemu goś cie pamię tają , ż e jest to pokó j Standard, a nie Apartament. Brak kubka na szczoteczki do zę bó w, brak pó ł ki do uporzą dkowania zapasó w. Myś lę , ż e taka zagrzybiona ł azienka to duż y brak szacunku dla goś ci.


- Teraz o wysokiej, o ochronie ś rodowiska. Pokó j 308 - ciepł a woda w toalecie. Jeś li jest zaprojektowany specjalnie do ogrzewania siedzenia, to z pewnoś cią jest genialny. Ale ż arty dalej! Wrzą ca woda w muszli klozetowej? Tak, toaleta przecieka. Moż esz sobie wyobrazić , ile gorą cej wody (pienię dzy) pł ynie doniką d.
- Terytorium. Zadbane tylko tam, gdzie to konieczne - w centrum cywilizacji, naprzeciwko kawiarni i administracji. Wszystko poza tzw. centrum jest zaniedbane, zaniedbane i nieatrakcyjne. Trawnik jest zaroś nię ty i najwyraź niej nigdy nie jest koszony.
- Niefortunne "zoo"! (dokł adnie w cudzysł owie, bo nazwanie kilku zaś mieconych, zaś mieconych komó rek zoo to odważ ny akt). Zwierzę ta trzymane są w kiepskich warunkach, delikatnie mó wią c, i szkoda na nie patrzeć bez radoś ci.
- Bufet dla amatora. Ś niadanie każ dego dnia jest mniej wię cej takie samo, ta sama jajecznica, te same kieł baski i blanszowane warzywa „Meksykań ska Mieszanka”. Moja opinia: latem ź le jest gotować mroż one warzywa, kiedy wokó ł roś nie tyle ś wież ych i smacznych.
- Harmonogram w kawiarni jest niesamowity. Lunch od 13:00 do 14:30, kolacja od 17:00 do 18:30. Popraw mnie, jeś li się mylę . Dla goś ci z dzieć mi to chyba wygodne, a dla tych, któ rzy nie jedzą po 18. A dla tych, któ rzy jeszcze nie są gł odni do 17 zapraszamy do restauracji Kolyba. Ceny są zbliż one do cen w Kijowie. Kuchnia - dla amatora. Suluguni w chlebie pita nie bierz. Szczerze nie smaczne. Ś ledź z pieczonymi (wą tpliwymi) ziemniakami - konkretnie z lodó wki. Chciał bym wiedzieć , kiedy był upieczony? Makaron jest pyszny. Draniki - nie. Grek i Cezar - nieź le.

- Teraz informacje dla tych, któ rzy posiadają karty rabatowe sieci Reikartz. Przygotuj się na to, ż e spotkasz się z ró ż nymi opiniami wś ró d personelu hotelu, uderzają co odmiennymi od informacji na oficjalnej stronie internetowej. W recepcji powiedziano nam, ż e mamy 20% zniż ki na restaurację Kolyba, w samej restauracji uporczywie odmó wiono nam zniż ki na kuchnię , ale w barze zrobili minus 10. Dzień pó ź niej inna recepcjonistka zapewnił a nas, ż e na naszej karcie nie ma zniż ek na kuchnię , ale jest minus 20 za bar. W barze nadal dają nam to samo 10. Ostatniego wieczoru dostaliś my zniż kę w wysokoś ci 20% na kuchnię i na barze. Przyjemny, ale zupeł nie niezrozumiał y. Czy naprawdę nie jest zapisane w systemie, ż e taka karta odpowiada takiemu rabatowi i takim warunkom? Szanowni Pań stwo, czyja to wina? Czy goś cie sami muszą poinstruować wszystkich, do jakiego systemu lojalnoś ciowego należ y ich karta?
Pozytywnie: przyroda jest pię kna. Naprawdę pię knie i zielono wokó ł : las, ś wież e powietrze. . .
Dla wczasowiczó w z dzieć mi latem jest wspaniał y plac zabaw z huś tawkami i zjeż dż alniami.
Odkryty basen jest ró wnież bardziej prawdopodobny dla tych, któ rzy przyjeż dż ają z dzieć mi. Nie bę dziesz w stanie pł ywać do syta, basen jest bardziej jak wielka beczka na pikle.
Uś miechnię ty i przyjazny personel. Myś lę , ż e hotel pozostawia wł aś nie na uś miechach i pracy tych ludzi. Kierownictwo nie inwestuje pienię dzy, czasu ani pomysł ó w w rozwó j hotelu. Tak zachował się niegdyś sowiecki pensjonat. Tylko z każ dym rokiem jest coraz bardziej zaniedbywany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał