Hotel, w którym właściciele nie dbają o swoich gości

Pisemny: 25 kwiecień 2018
Czas podróży: 22 — 24 kwiecień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Niemoż liwie! ! ! ! ! Hotel został wybrany losowo przez usł ugę Superdel. I bardzo się mylił em: 1. Zdał em sobie sprawę , ż e nie lubią wczasowiczó w, któ rzy tak rezerwują pokoje. 2. O przyjeź dzie ostrzegał em z trzydniowym wyprzedzeniem, ale jak się okazał o po przyjeź dzie, administrator Oleg nie był ś wiadomy. Nie zapoznał nas z regulaminem ani z naszymi prawami, a na każ dym kroku pytano nas, czy pł aciliś my, jak zamawialiś my numery od nich, czy przez Pokupon. 3. Podana liczba jest okropna, prawdopodobnie trzymają ją dla tych, któ rzy rezerwują nocleg przez Superdil lub Pokupon. Co jest napisane na stronie i co był o - niebo i ziemia. Pokó j nie sprzą tany, poś ciel niewiadomego wieku, dziurawa i czarne koce, tak wyprane. A kiedy zgł osiliś my roszczenia, syn wł aś ciciela powiedział nam, ż e moż emy jechać Mirotel, jeś li chcemy komfortu.
Najwię kszą radoś cią , jaka był a w tym hotelu, jest kuchnia i przytulna restauracja. Strefa relaksu tylko tutaj.
Wielkie podzię kowania dla kucharzy, pielę gniarek, któ re był y uważ ne i responsywne, a takż e administratora Lenochki, któ ry pozostawił mił e emocje pod koniec pobytu tutaj. A wniosek jaki doszedł em jest taki, ż e wszystko zależ y tu od zatrudnionego personelu Super, a od tych, któ re robią wł aś ciciele, jak organizują swoją pracę i nastawienie do goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał