Obsługa jest okropna, hotel nie jest zły.

Pisemny: 18 wrzesień 2018
Czas podróży: 9 — 15 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Pierwsze wraż enie cał kowicie zepsuł a niekompetencja personelu hotelowego. Zarezerwowaliś my wycieczkę telefonicznie. Powiedziano nam, ż e hotel zapewnia transfer ze Lwowa do Truskawca od 9:00 do 13:00, zapytano nas o któ rej godzinie przyjeż dż amy i o któ rej chcielibyś my wyjechać do Truskawca. Ponieważ mieliś my plany we Lwowie, któ re ostatecznie poszł y na marne dzię ki Wam, poprosiliś my o zapisanie nas na pó ź niejszy transfer okoł o 11:00.12:00, a nie rano. Powiedziano nam, ż e nie ma problemó w, wszystko jest zarezerwowane, wyjaś niono, ż e dostaniemy SMS z numerem naszego przewodnika itp. Już po przyjeź dzie do Lwowa okoł o 9 rano zadzwoniliś my do przewodnika, aby się dowiedzieć dokł adnie kiedy i gdzie bę dzie na nas czekał nasz autobus, jak się okazał o, z jakiegoś powodu zapisano nas na autobus, któ ry wyjechał ze Lwowa o 10:00. Kilka razy pró bował em wytł umaczyć , ż e to jakaś pomył ka, ż e ​ ​ mamy zarezerwowany inny autobus, ż e mamy plany i moż emy nie zł apać tego autobusu i ż e bę dziemy na stacji bliż ej 12 jak pierwotnie planowane, ale przewodnik (o ile się nie mylę Oksana) tylko powtó rzył , ż e w nastę pnym autobusie nie ma miejsc, bo przyjeż dż a tam jakiś pocią g i wszystkie miejsca są zaję te. Powiedział a, ż e ​ ​ powinieneś być na stacji o 9:45. Jeszcze raz spró bował am opisać sytuację , przekazać , ż e popeł nił eś bł ą d i ż e w ogó le nam to nie pasuje, na co Oksana powiedział a do mnie: „Co ja ci mó wię , czego nie rozumiem? ! być . "To znaczy, zamiast przeprosin i pró b naprawienia sytuacji, byliś my też niegrzeczni. Już od pierwszych minut wakacji byliś my rozczarowani, pracownik hotelu pozwala sobie w takim tonie rozmawiać z klientami, dzię ki czemu faktycznie otrzymuje pensję . Zdaliś my sobie sprawę , ż e nie ma sensu tam rozmawiać i ostatecznie musieliś my udać się na dworzec przed godziną dziesią tą , inaczej musielibyś my sami dotrzeć do Truskawca. Ale zł e wraż enie o personelu hotelu nie skoń czył o się na tym. . Kiedy nadszedł czas zameldowania, powiedziano nam, ż e nasz pokó j nie został jeszcze posprzą tany i ż e musimy czekać.15-20 minut. Czekaliś my, po 20 minutach czekania powiedziano nam, ż e dopiero teraz posprzą tają nasz pokó j i ż e musimy czekać kolejne 20 minut. Znowu czekaliś my i okazuje się , ż e po 40 minutach znowu powiedziano nam, ż e dopiero teraz posprzą tają nasz pokó j. I znowu bez uprzejmoś ci, bez uś miechu, bez wymó wki, nic, gł upio powtarzali kilka razy zdanie, ż e jest duż o pokoi, sprzą tanie wymaga czasu, zameldowanie trwa do dwó ch godzin, wię c trzeba czekać , a to wszystko powiedział , delikatnie mó wią c, niezbyt przyjemnym tonem. Musieliś my czekać , gdy minę ł a już godzina, w koń cu dostaliś my klucz i przed pó jś ciem do pokoju sprawdził em w recepcji, czy odpowiada temu, któ ry zarezerwowaliś my, czyli mieliś my pokó j trzyosobowy, ale z podwó jnym obł oż eniem i powinno być jedno ł ó ż ko pojedyncze i jedno podwó jne. Faktem jest, ż e przy rezerwacji telefonicznej wyjaś niono nam, ż e są pokoje, w któ rych moż na po prostu przesuną ć.2 ł ó ż ka pojedyncze i dostać jedno duż e, a są pokoje, w któ rych jest dokł adnie jedno podwó jne ł ó ż ko. Chcieliś my podwó jne ł ó ż ko i zgodnie z tym dostaliś my pokó j. W recepcji powiedzieli tak, to wszystko, wstawaj. Kiedy weszliś my do pokoju okazał o się , ż e są osobne 3 pojedyncze ł ó ż ka, musieliś my ponownie wró cić do recepcji. Powiedziano mi, ż e w tej sprawie muszę się porozumieć ze starszą administratorką , niestety nie pamię tam jej nazwiska, bo rozmowa też nie należ ał a do najprzyjemniejszych. Wyjaś niliś my jej sytuację , powiedział a, ż e ​ ​ teraz zrobi wszystko i przeniesie nam 2 ł ó ż ka pojedyncze. Znowu kilka razy pró bowaliś my tł umaczyć , ż e zarezerwowaliś my pokó j na innych warunkach, ż e przesunię te ł ó ż ka nam nie odpowiadają , ale nikt nas nie sł uchał , po prostu postawiono nas przed faktem, ż e tak bę dzie. I znowu bez uprzejmoś ci i elementarnego przepraszam. I tak, musieliś my czekać kolejne 20 minut. Cał kowite rozliczenie był o dopiero pó ł torej godziny pó ź niej, mimo ż e już o godzinie 14:00 zaplanowano zwiedzanie Truskawca, któ rego chcieliś my i musieliś my jechać , bo byliś my w tym mieś cie po raz pierwszy. I okazuje się , ż e z powodu obrzydliwej pracy personelu udał o nam się tylko wnieś ć rzeczy do pokoju i już musieliś my biec na wycieczkę . Byliś my też strasznie zdenerwowani naszym widokiem z okna. Okazuje się , ż e po drugiej stronie sam hotel jest w trakcie budowy i remontu, wię c widok z okna jest zasł onię ty, są wszelkiego rodzaju drewniane konstrukcje, na któ rych leż ą narzę dzia budowlane i chodzą robotnicy. O takich rzeczach trzeba ostrzec przy rezerwacji, a ponadto w przypadku pokoi z takim widokiem cena powinna być niż sza, to normalna praktyka, ale nie powiedziano nam ani sł owa. Nie jest też jasne, dlaczego przy rezerwacji kilka razy powiedziano nam, ż e hotel ma 3 windy, jeś li w rzeczywistoś ci jest ich tylko 2. Okazuje się , ż e przy rezerwacji klienci gdzieś leż ą , gdzieś nie mó wią , a to jest w porzą dku rzeczy dla Twojego hotelu. Nie ma klimatyzatoró w, a był o duszno, boję się nawet sobie wyobrazić , jak gorą co jest latem. Był y przerwy w gorą cej wodzie. Autobusy są stare, już wysł uż one, niektó re szyby są rozhermetyzowane i dlatego nic nie widać przez okno, klimatyzatory nie dział ają dobrze, ledwo dojechaliś my z jednej wycieczki, był o bardzo gorą co. Sprzą tanie jest trudne do oceny, nigdzie nie ma informacji o tym, co powinno być . Wyglą da na to, ż e coś został o usunię te, ale tak nieznacznie. Nie rozumieliś my, czy zmieniliś my rę czniki. Program wieczorny powiedzmy tak dla amatora. Przeznaczony jest dla emerytó w, mł odzi ludzie tacy jak my nie mają tam nic do roboty, hotel nastawiony jest tylko na osoby starsze. Wifi w pokoju tak naprawdę nie dział ał o. Ogó lnie dobre pokoje, duż o wycieczek, jak napisano na stronie, codziennie chodziliś my na inne, wszystkim się podobał o, to zdecydowanie plus. Bufet nie jest zł y, ale ś niadania są nieco monotonne, a omlet serwowany każ dego ranka jest absolutnie bez smaku, jest tylko mleko. Ró wnież za wczesna kolacja, od 17:00. . . biorą c pod uwagę , ż e na wycieczki rozdają racje ż ywnoś ciowe, a my cią gle zatrzymywaliś my się w chatach, po prostu nie masz czasu na gł ó d. Generalnie postawiliby gdzieś.6 na 10 i w zasadzie problem jest tylko z obsł ugą , a raczej z jej brakiem. Co to jest zorientowanie na klienta w tym hotelu nie sł yszeli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał