Hotel jest super. Ale generalnie wszystko działa osobno, nie ma pracy zespołowej.

Pisemny: 22 czerwiec 2014
Czas podróży: 14 — 22 czerwiec 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Kró tko o zaletach i wadach tego kompleksu.
Zostaliś my ciepł o przywitani, szybko rozsiedliliś my się bez czekania, rzeczy zabrano, za samochó d 25 UAH. dopł ata za parkowanie za dobę . Potrawy bufetowe przygotowywane są przepysznie, choć nie tak duż y wybó r jak za granicą , ale domowo i smacznie. Obsł uga w restauracji jest przyjazna, szybko sprzą tają , ale rano okazał o się , ż e wielu je tylko ś niadanie i nie bę dzie moż na od razu znaleź ć miejsca. Pokó j jest sprzą tany codziennie i sprawnie. Zasadniczo oto korzyś ci. A potem o wadach. Wi-Fi w pokoju po prostu jest do bani, cią gł e przerwy. Jak się okazał o, nikt Cię nie ostrzeż e, ż e musisz wcześ niej umó wić się na wizytę do lekarza, a jeś li tego nie zrobisz, to moż esz umó wić się na wizytę w cią gu jednego dnia. Podejś cie lekarza pozostawia wiele do ż yczenia. Bez analiz, pytanie brzmi, na co narzekamy i od tego wzorowego traktowania. Po wizycie u lekarza zostaniesz podana godzina wizyt na zabiegi. Strefa uzdrowiskowa to osobne kró lestwo, podzielone na niezrozumiał e sfery. Aby osią gną ć obiecane 30 stopni puli, 2 dni zaję ł o sł uchanie niezrozumiał ych rozmó w z poszczegó lnych dział ó w, któ rym albo trudno znaleź ć wspó lny ję zyk, albo milczą o oszczę dnoś ciach. W wyniku dł ugich rozmó w temperatura basenu został a podniesiona do 27. Wię c nie bó j się robić wtyczek bez nich, w koń cu nic nie mogą zrobić . Restauracja nie jest otwarta do 23, jak to wszę dzie wskazano, ale do 22, a potem dzwonią c od dziesią tej do dziesią tej wieczorem, chciał em zjeś ć pizzę , powiedzieli, ż e wszystko jest zamknię te i ż eby nie znaleź ć kompromisu, odł oż yli sł uchawkę . Odwoł aj się do kierownictwa, rejestruj komunikację pracownikó w z klientami. Za taki zwó d w pracy grzywna w ruchu za powtó rne zwolnienie. Szczegó lnie zadowolony z wyjś cia. Był am z dzieć mi jak zawsze zapomnisz nawet o opł atach. I zapomnieliś my o jedzeniu na drogę , któ re był o zapakowane w lodó wkę . Nie mają c czasu zejś ć do auta, zabrali wszystko i podzielili mię dzy siebie, to był jakiś skryba, ż eby nie podejś ć i powiedzieć , ż e zapomnieli. Ogó lne wraż enie jest dobre, ale kierownictwo nadal musi pracować i pracować , a nie rozluź niać buł ki. Opiszę też obchody 5-lecia. Przy wejś ciu do restauracji wydrukowali kartkę na A4 z napisem „przyjdź ”, cał y personel pisał jak woda w ustach ani sł owa, ż eby był o nawet wieczorem. W efekcie przyjechaliś my, bo uwielbiam czytać wszystko, a takż e rodzinę , a potem przez przypadek. Tort szampań ski z muzyką na ż ywo był dla nas. Zanim zdą ż yliś my wyjś ć na spacer, obsł uga chwycił a wszystko i pojechał a się poszaleć . W efekcie 5-lecie obchodzili pracownicy, a nie goś cie, co ma bardzo negatywny wpł yw na organizację , ponieważ instytucja pozycjonuje się jako ś wię to dla klienta i w ś wię to to musiał być klientem sam, ale niestety nie był . Wreszcie muzyka na ż ywo wieczorami, raz w tygodniu, nie codziennie. Zmieniają c warunki, nie zapomnij zmienić swoich reklam, jest to bardziej celowe oszukiwanie klienta. Nie ską pijcie jeszcze elektronicznych bransoletek i nowego programu, wystawianie faktury papierowej to już ostatnie stulecie i bynajmniej nie jest to szwajcarskie ś wię to.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał