Jedzenie jest dobre, ale obsługa jest okropna?

Pisemny: 1 sierpień 2016
Czas podróży: 27 — 30 lipiec 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Kiedy zameldowaliś my się w dwupokojowym apartamencie, nie był o pilota do klimatyzacji. Przyniesione po drugim przypomnieniu kilka godzin pó ź niej. Na parapecie na zewną trz leż ał a kupa niedopał kó w. Usunię to też po drugim przypomnieniu. Codziennie zmieniaj rę czniki i wyjmuj ś mieci OBOWIĄ ZKOWE, ale nikt tego nie robi. Ś mieci w pokoju został y usunię te wieczorem drugiego dnia dopiero po tym, jak obiecał em, ż e przyniosę je na recepcję . Trzeciego dnia nikt nie zajrzał do pokoju : ( W pokojach nie ma ani jednego krzesł a. Musiał em zabrać je na balkon.
Baseny i sauny są naprawdę ś wietne.
Bufet jest dobry, chciał bym wię cej owocó w, ale pierwsza zmiana prawdopodobnie je zał atwił a, ponieważ wiosł owali peł ne talerze do workó w i toreb...
W pokoju nie ma internetu.
NIE przyjadę ponownie do Royal Grand Hotel Promenade!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał