Ładny hotel, ale pewne wady?

Pisemny: 29 marta 2018
Czas podróży: 11 — 22 marta 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Niedawno wró cił em z tego hotelu i postanowił em zostawić swoją recenzję pó ki wspomnienia są ś wież e:
Plusy - personel (to ich najwię kszy plus, wszyscy mł odzi i uś miechnię ci, nie mogę nie wspomnieć o Vice z jadalni, szczegó lne ludzkie dzię ki niej), czystoś ć jest prawie wszę dzie, pokoje są czyste i stosunkowo ś wież e, są sprzą tać prawie codziennie. Z masaż ystek najlepsza jest Diana, wykonał a swoją pracę w dobrej wierze. Moim ulubionym siedliskiem jest grota solna - Relaks!! !
Z personelu jedynym duż ym minusem jest niegrzeczny i gł upi facet z sauny (nie pamię tam jego imienia), to ten jest wyż szy od drugiego.
Lekarz (Wiaczesł awna O) jest taki sobie - szybko, sucho i bez wię kszej ceremonii, nazywamy to „yola verir”.

Jedzenie jest normalne, chociaż moż na urozmaicić menu woł owiną lub czymś innym, biorą c pod uwagę , ż e jest wielu urlopowiczó w z Azerbejdż anu i Turkmenistanu, któ rzy nie jedzą wieprzowiny. Swoją drogą fajnie by był o, gdyby w pobliż u toalety umieś cili osobne wę ż e, biorą c pod uwagę przepisy higieniczne i zasady muzuł manó w, któ rzy uż ywają nie tylko papieru toaletowego.
W pobliż u pijalni w hotelu nie ma jednorazowych szklanek i sł omek - wszyscy goś cie są dosł ownie zmuszeni do kupowania tych niewygodnych dzbankó w. Picie z niego był o dla mnie osobiś cie niewygodne i gdziekolwiek go nie zapomniał em, czy to w gabinetach zabiegowych, czy w jadalni, zastanawiał em się , gdzie mó gł bym go zostawić . I tak z powodu dzbanka musiał am iś ć na gó rę do pokoju na 8 pię trze, ż eby tylko napić się wody, a wię c 4-5 razy dziennie. Myś lę , ż e nie zarobisz na tych dzbankach, a jednorazowe okulary nie są tak drogie, aby na nich zaoszczę dzić . Wody Naftusya i Marusya ró ż nią się smakiem od tych w gł ó wnym ź ró dle, przecież importowanych. Był o bardzo zimno i droga do ź ró dł a po wodę był a dł uga. Nawiasem mó wią c, kiedy padał ś nieg i na dworze był o mroź no, na korytarzu przy recepcji był o zimno, a temperatura nieznacznie ró ż nił a się od temperatury na ulicy. I wyobraź sobie, ż e po ciepł ej ką pieli musisz pić wodę do obiadu, a ż eby dostać się do wody, jadalni czy windy, musisz przejś ć przez zimną recepcję i korytarz. Wynik - przezię bił em się trzeciego dnia. W pomieszczeniach, w któ rych przeprowadzane są zabiegi (I pię tro), leż enie bez odzież y wierzchniej był o nieznoś nie zimne. W gabinecie impulsoterapii wiatr z okna wiał mi prosto w gł owę , musiał am się zatrzymać nie czekają c do koń ca zabiegu. Pewien starszy mę ż czyzna w mojej obecnoś ci odmó wił tam leczenia i przenió sł się do innego hotelu - wył ą cznie z powodu zimnych pomieszczeń w gabinecie zabiegowym. Prasomasaż (sala 7) - aparat sł aby, worki stare, któ re kruszą się na naszych oczach. Czę ś ć personelu mó wił a wył ą cznie po ukraiń sku, choć niektó rzy bardzo dobrze mó wili i rozumieli rosyjski. Zapytał em ponownie, gdy nie zrozumiał em, byli tacy, któ rzy uparcie mó wili po ukraiń sku. Na szczę ś cie już potrafię odró ż nić czek (czekaj) od kichania, pierwszego dnia pomyś lał em „dlaczego mam kichną ć ? ”, dzię ki nim i już coś rozumiem po ukraiń sku -). Dobrze, jeś li personel zna kilka ję zykó w lub przynajmniej angielski i/lub rosyjski. To tylko ś wiatowa praktyka.
Musiał em też opuś cić pokó j i wyjś ć z hotelu o godzinie 16:00, a nie o 12:00, a za to obcią ż ono mnie 960 hrywien. To podobno poł owa ceny za dzień , wraz z zabiegami, chociaż ja tylko „jadł em”, czyli pił em herbatę z cytryną i miodem-)) a nie jeden zabieg. Za każ dą godzinę musiał em zapł acić.240 hrywien, 240! ! ! A potem są eksmitowani i czekają.4 godziny jak bezdomny na ulicy - tak! To znaczy, jeś li ci się nie podoba, nie przyjdziesz. I to był o poza sezonem, kiedy 80% pokoi był o wolnych. Nie rozumiem, ale gdzie jest sprawiedliwoś ć i osł awiony hotel zorientowany na klienta?
To nie są moje narzekania i negatywy, ale wskazó wki i wady, nad któ rymi należ y popracować . Bez nich nie bę dzie rozwoju i doskonał oś ci. Mam nadzieję , ż e nie bę dziecie traktować reklamacji negatywnie i jestem pewien, ż e nadal bę dziecie zwracać uwagę na każ dą reklamację , dzię ki czemu bę dziecie mogli bliż ej porozumieć się z klientem i nawią zać kontakt. A reklamację potraktujesz jako formę informacji zwrotnej, któ ra pomoż e Ci szybko zareagować na braki w Twoim oś rodku w celu zaspokojenia potrzeb klientó w.

Drodzy szefowie Leś nej Pieś ni, musicie też pamię tać , ż e tylko 10% Waszych klientó w moż e wyrazić niezadowolenie, a reszta po prostu nie przyjdzie do Was nastę pnym razem. Wedł ug statystyk zadowolony klient opowie o Tobie okoł o 10 znajomych, a niezadowolony - 20. Dlatego postaraj się w miarę moż liwoś ci rozwią zać reklamację .
I na koniec kilka faktó w:
• Koszt pozyskania nowego klienta jest 5-10 razy wyż szy niż koszt utrzymania istnieją cego;
• 10% wzrost retencji klientó w zwię ksza zyski firmy o 25-55%.
Mam nadzieję , ż e Cię nie uraził em i udał o mi się przynajmniej kogoś przekonać , by każ dego klienta traktował z należ ytą starannoś cią i wykorzystał reklamacje jako okazję do szybkiego wyeliminowania jego niedocią gnię ć !
Czy tam wró cę ? Wszystko moż e być !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał