Hotel nie martwi się o gości

Pisemny: 6 grudzień 2018
Czas podróży: 17 — 18 listopad 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Nasza grupa miał a przybyć o 18.00, ale był a spó ź niona w drodze, wię c dotarliś my okoł o 23.00, cał y czas nasz lider był w stał ym kontakcie z administracją . Wszystko zaczę ł o się bardzo dobrze, przywitał y nas już nakryte stoł y i wszystko był o pyszne! Ale gdy nadeszł a godzina zameldowania, nastą pił a przerwa, nikt nie ogrzewa pokoju, dopó ki nie zabraknie goś ci. W dzisiejszych czasach oszczę dzanie jest normalne, ale gdy wiedzą , ż e niedł ugo bę dą goś cie, powinni wł ą czyć ogrzewanie na co najmniej godzinę . Dostaliś my ł adny pokó j, ale bardzo duż y, jedna bateria ledwo się grzał a przez cał ą noc, wię c spał am ubrana i nadal marzł am, bo koce są po prostu lato! ! ! ! ! I nie doś ć , ż e dla 2 osó b 1 koc, drugiego w pokoju nie był o, tak samo jak kolejny komplet rę cznikó w! To jest nienormalne! Oczywiś cie na ż yczenie widzieliś my wszystko, ale biegać tu i tam nie jest zbyt fajnie, a nie ma telefonu))) ró wnież nie ma suszarki do wł osó w. . czy naprawdę nie ma funduszy na takie drobiazgi dla wygody swoich goś ci?
Wł aś ciciele i zarzą d, zwracają uwagę na ich zasady, bo dziewczyny jednogł oś nie stwierdził y, ż e nie mają prawa wł ą czać ogrzewania w pokojach, tylko goś cie. . Ale na mrozie ogrzewanie musi być stał e! ! ! ! ! Pafos w hotelu bardziej niż to konieczne, ale w rzeczywistoś ci hotel przydroż ny.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар