Niekompetentny dział rezerwacji, a nie to, co zostało zarezerwowane

Pisemny: 24 czerwiec 2021
Czas podróży: 24 czerwiec — 12 lipiec 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Odwiedzamy hotel już.4 rok, w dziale rezerwacji zarezerwował em pokó j na 24.06. 2021 - 12.07. 2021, powró t w kwietniu Standard Superior Planowanie Premium z balkonem i rozkł adaną sofą , bo mamy 2 osoby dorosł e i dwoje dzieci i wiemy, ż e hotel ma dwa takie pokoje, ale zamiast tego przyszedł i dostaliś my mniejszy pokó j z mniejszą szafą , komodą , rzeczy nie ma gdzie rozł oż yć i ze skł adanym ł ó ż kiem, zamiast rozkł adanej sofy, któ ra ró wnież opiera się o drzwi balkonowe i moż na wyjś ć na balkon, tylko przez skł adane ł ó ż ko. Nie chcą ł ą czyć się z Administracją nie w recepcji ani przez dział rezerwacji, nie rozumiem, jaki bał agan dzieje się w hotelu? Oferują przeniesienie z 29 do pokoju, któ ry zarezerwował em 2210, a 11, aby wró cić do 2201, któ rego nie zarezerwował em ....bez sł ó w, mamy dwoje dzieci, peł ne przemó wień ...idź do naszej rodziny przyjaciele, któ rzy teraz ró wnież tu odpoczywają , ich rodzice, moi rodzice oraz siostra i rodzina przyjadą.28 czerwca.
Pojechaliś my do tego hotelu, ponieważ przez 3 lata wszystko był o w porzą dku i wszyscy poprawnie zarezerwowali dziewczyny w dziale rezerwacji, czyli konkretny pokó j, któ ry mają na stronie w opisie. Mamy nadzieję , ż e Administracja upora się z tą sytuacją i naprawi bł ą d swoich pracownikó w z korzyś cią dla swoich klientó w.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał