Arystokracja i wygoda

Pisemny: 16 luty 2020
Czas podróży: 3 — 14 luty 2020
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
10 dni peł nego relaksu, komfortu i przyjemnych wraż eń
Có ż , po pierwsze to proces rozliczenia: bardzo szybko, przyjemnie, zaję ł o to tylko kilka minut. Sympatyczne dziewczyny na recepcji wszystko tł umaczył y, do momentu odprawy zostawiał y rzeczy w luku bagaż owym, aby nie stracić ani minuty odpoczynku, polecił y od razu umó wić się na konsultację lekarską .
Specjaliś ci centrum medycznego są profesjonalistami, lekarze są bardzo uważ ni, odpowiedzialnie podchodzą do wszystkich aspektó w leczenia + podczas pobytu są zainteresowani zdrowiem i prawidł owym terminem wizyty.

Bardzo podobał a mi się organizacja pracy cał ego centrum medycznego: procedury są napisane jasno na czas, wszystkie ż yczenia są uwzglę dniane, w gabinetach nie ma niepowodzeń i oczekiwań . Był o to dla nas bardzo wygodne, ponieważ moż na był o zaplanować dzień bez przywią zywania się do czegokolwiek.
Hotel ma co robić (jeś li masz wystarczają co duż o czasu przy takiej obfitoś ci zabiegó w): duż e spa z sauną fiń ską , darmowe kino, bilard, wycieczki w krajobrazy Schodnicy (w każ dy weekend), wieczory z muzyką na ż ywo i darmowe smakoł yki w restauracji.
Mieszkaliś my w pokoju 506 Junior Suite: pokó j jest przestronny, wygodny, ma wszystko, co potrzebne do beztroskiego wypoczynku: rę czniki, szlafroki, minikosmetyki, ró ż ne zestawy higieny osobistej, codzienne sprzą tanie i przepię kny widok z okna! Zauważ yliś my, ż e pokó j został odnowiony, wszystkie meble są nowe, wiele ró ż nych udogodnień : list powitalny z ż yczeniami, sł odkie poczę stunki w momencie przyjazdu, spersonalizowane gratulacje i rabaty urodzinowe na kolejną wizytę , list z podzię kowaniami po przyjeź dzie - takie drobiazgi tworzą przyzwoity poziom usł ug. Widać , ż e kierownictwo dba o reputację hotelu, a wszyscy pracownicy traktują swoją pracę z mił oś cią .
I co waż niejsze: gotowoś ć personelu do rozwią zania wszelkich drobnych problemó w, któ re się pojawił y. To duż o kosztuje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał