nie będzie krótki

Pisemny: 27 listopad 2016
Czas podróży: 22 listopad — 6 grudzień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
przyjeż dż amy po raz trzeci. wraż enia są sprzeczne. jakoś ć obsł ugi przypomina sinusoidę : raz na jakiś czas, raz gorzej, raz lepiej. pierwszy raz byliś my ogó lnie szalenie zachwyceni, jesteś my doś wiadczonymi turystami, byliś my w wielu miejscach, widzieliś my wiele rzeczy, ale nie zaznaliś my zachwytu, jak przy pierwszej wizycie szkoda, ż e ​ ​ tak był o tylko przy pierwszej wizycie.
ogó lnie moż na powiedzieć : jakoś ć zarzą dzania hotelem nie pozwala na zapewnienie przyzwoitej obsł ugi w okresie duż ego napł ywu odwiedzają cych (a nawet nie mó wimy o „sezonie” ! ! ). drugim sygnał em, ż e nie wszystko jest w porzą dku jest duż a rotacja personelu (po twarzy kelneró w widać , ż e przy naszej trzeciej wizycie obsł uga „restauracji” został a prawie cał kowicie odnowiona, a trzeci raz, pozostał o tylko kilka znajomych twarzy, natomiast pierwsi kelnerzy byli, moim skromnym zdaniem, lepsi od obecnych).
o usł ugach medycznych nie moż emy powiedzieć nic zł ego: lekarze są wykwalifikowani, nieliczne usł ugi, z któ rych korzystaliś my, odpowiadają dobremu poziomowi. dodaj do personelu masaż ystę , moż e dwie, dla odmiany (i ż eby był y mniejsze kolejki, bo inaczej wszystko był o zaplanowane 2 tygodnie wcześ niej dla jedynej dziewczyny, któ ra podobno od ciebie uciekł a), no ja' Jestem nieś miał y przed facetami pó ł nagimi, kł adę się , mam takie dziwactwo.

teraz o odż ywianiu. Pierwszego przyjazdu (rok temu) byliś my prawie cał kowicie zachwyceni (sió dmego dnia monotonne jedzenie stał o się trochę nudne), drugiego przyjazdu (maj 2016) wzię liś my tylko ś niadania (nie był y zł e), potem planowaliś my jeś ć w hotelowym barze lub w pokoju, ale odmó wiono nam! w barze dostę pne był y tylko napoje, kuchnia odmó wił a nam przygotowania dań przewidzianych w menu (sam dyrektor „restauracji” odmó wił przez telefon, któ ry był tak zaję ty, ż e odmó wił wejś cia na pię tro na NASZE PROŚ BA wyjaś nić przyczynę odmowy, w tym obsł ugę pokoju), skoń czył o się na jedzeniu w restauracjach innych hoteli i był o bardzo fajnie (!! ! ). w tej chwili: na razie (4 dzień pobytu) wcale nie jest ź le, brakuje substytutu cukru (w pierwszych 2 wizytach był , teraz podobno oszczę dzają ) dla diabetykó w lub towarzyszy zmagają cych się z nadwagą . z ogó lnych obserwacji moż na zauważ yć , ż e uwzglę dniają one ż yczenia klientó w (w „restauracji” udzielają ankiety i starają się speł nić ż yczenia zgł oszone w menu, choć nie od razu). z negatywu: wielokrotnie przed podaniem dania indywidualnie wyraż aliś my proś bę , abyś my nie posypywali deseró w proszkami zawierają cymi cukier i sł odkimi syropami - nie za każ dym razem, gdy został o to doprowadzone do koń ca. na obrusy nie ma ż adnych skarg, są ś wież e, czyste, wyprasowane, ale tak, krzesł a nie zawsze są czyste, są niespodzianki, dobrze, jeś li zdą ż ysz. Có ż , z jakiegoś powodu dania bardzo czę sto stają się zimne lub ledwo ciepł e, a lody na deser przypominają bardziej koktajl w momencie serwowania. przynoszą kolejne dania prawie nie dają c czasu na zaję cie się poprzednim, w efekcie nie ma gdzie postawić talerzy na stole, bo przy stole jest nas duż o (a nawet dziecko, któ re nie je za szybko).
proś by w recepcji (np. o udostę pnienie wagi w pokoju) ró wnież nie został y zrealizowane. (a 3 razy prosił em o wymianę ż aró wki w pokoju dziecię cym podczas poprzednich wizyt, nigdy nie odpowiedzieli przed wyjazdem! ! ! Ale pozdrawiam, do 3 wizyty wszystko jest w porzą dku! lepiej pó ź no niż wcale)
wydaje się , ż e nie ma nadzoru kierownictwa nad przestrzeganiem indywidualnych ż ą dań klientó w.
wszystko jest stabilne w sprzą taniu : ) wszystkie 3 przyjazdy (mieszkamy w tym samym pokoju). jedna dziewczyna robi wszystko od serca (i myje wszystko (stoł y, szklanki, kubki) i odkurza, i posprzą ta nasz bał agan w ubraniach (wielkie dzię ki) i wstawia kawę i herbatę , wlewa nową wodę nawet jeś li poprzednia nie był a wypita ) i dla ludzi, ale drugi, w zależ noś ci od stopnia zanieczyszczenia i nastroju, jest widoczny (czasem odkurza, czasami nie, herbata, kawa i woda nie zawsze warto kł amać , nawet jeś li wszystkie poprzednie mają był pijany).
Chciał bym, aby w apartamencie był o peł nowartoś ciowe podwó jne ł ó ż ko, a nie kompozycja dwó ch pojedynczych materacy, któ re po kilku nocach rozchodzą się w ró ż ne strony sypialni, a takż e wygodniejsze pokrowce na materace (tak, są pokrowce na materace, któ re nie przepuszczają wilgoci, a jednocześ nie skrzypią i chrupią przy każ dym ruchu. Ale chę ć nie jest szkodliwa, jak mó wią .
czasami zdarza się , ż e woda w ł azience to tylko wrzą tek, potem tylko woda lodowa z dwó ch kranó w jednocześ nie. Ogó lnie rzecz biorą c, czujnoś ci nie należ y tracić na wakacjach)

dziewczyny w przedszkolu są ś wietne, dzię kuję ! i rzemiosł o i nadzó r! dzieci je uwielbiają (wolą spę dzać tam cał y dzień , a nie gapić się na tabletowy telewizor w pokoju).
Strefa SPA też jest ś wietna: wszystko jest czyste, wszystko w przyzwoitym stanie, ogó lnie wszystko jest w porzą dku, a facet jest bardzo uważ ny i pomocny. sił ownia nie jest zł a. Tak i cią gle dodają coś nowego, dzię ki, nie poprzestawaj na tym (moż esz też dodać symulatory dla dzieci ; ) )
generalnie widać , ż e dyrekcja hotelu dokł ada starań , aby przywró cić porzą dek, w czym szczerze im ż yczymy powodzenia.
PS a rę czniki i szlafroki, któ re mieliś my na wszystkie 3 wizyty, był y doskonał e: ) a pają ki w oknach i wyjś ciach na balkon wyglą dają stabilnie i nieź le! )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał