Ładny hotel, ale jakość jedzenia nie jest dobra ...

Pisemny: 1 październik 2015
Czas podróży: 26 wrzesień — 7 październik 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Przyjeż dż amy po raz trzeci. . . Dwa poprzednie to classssssss....! ! ! Tym razem jesteś my trochę zawiedzeni jakoś cią i poziomem jedzenia „RESTAURANT". Oczywiś cie trudno jest utrzymać wysoki poziom hotelu przez dł ugi czas, zwł aszcza w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu. Ale wierzymy w zamknię cie -zgrany, sympatyczny i zdrowy zespó ł hotelowy. Wszystko się uł oż y, jeś li bę dziecie to robić codziennie i każ dy w swoim miejscu pracy. . . Uważ am, ż e mł odym pracownikom należ y dać moż liwoś ć samodzielnego przeję cia inicjatywy w eliminowaniu „wą skich gardeł ”, w tym przezwycię ż enie „spokoju” (…i tak nie jest ź le…). A ze swojej strony kierownictwo powinno zachę cać do takiej inicjatywy i zauważ ać w zespole mł odych lideró w, bo to oni są PRZYSZŁ OŚ CIĄ (i nie tylko hotelem)....). Planujemy przyjechać do naszego ulubionego hotelu, z nadzieją na wystarczają cą poprawę.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał