Niestety usługa bardzo się pogorszyła.

Pisemny: 4 lipiec 2016
Czas podróży: 30 czerwiec — 16 lipiec 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Chcę podzielić się wraż eniami na temat warunkó w ż ycia i organizacji usł ug dla wczasowiczó w w budynku 6. Zatrzymujemy się w tym oś rodku od wielu lat. Ale z takim „komfortem” spotkał em się po raz pierwszy. Podczas spotkania z goś ć mi kierownik zwraca nam uwagę na to, ż e hotel ma poziom 4 gwiazdek, ale w rzeczywistoś ci jest mu do tego daleko. W pokoju jest gorą co w cią gu dnia, ł ó ż ko jest poplamione, rę czniki wyprane i dziurawe (takie rę czniki należ y wyrzucić ). A co najważ niejsze, w ł azience stale panuje nieprzyjemny zapach kanalizacji, z któ rej moż na się zatruć . A budzenie się rano z zapachu kanalizacji to chyba marzenie każ dego urlopowicza! I jest duż o drobiazgó w w sł uż bie, nie ma wystarczają co duż o znakó w do opisania. Są oczywiś cie przyjemne chwile: dzię ki szefowi kuchni pysznie gotuje, kochanie. Obsł uga robi ogromne wraż enie. A najmł odsi pracownicy, to są pokojó wki, ludzie wykonują swoje obowią zki ze szczegó lną starannoś cią . Bardzo dzię kuję za tę kategorię . Specjalna proś ba: naucz się mieć.4 gwiazdki nie w statusie, ale w poziomie obsł ugi. PS. moż e w nowym budynku iw apartamentach jest jakaś korespondencja, ale hotel to nie tylko apartamenty! Naprawdę nie chcę wyjeż dż ać z takim wraż eniem na temat DiAnny, zwł aszcza ż e ten oś rodek był jednym z moich ulubionych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał