Zepsute wakacje

Pisemny: 11 lipiec 2018
Czas podróży: 2 — 5 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 2.0
Zaplanowaliś my siedmiodniowy urlop w standardzie. Zarezerwowane przez booking. com. W naszym pokoju był a mysz. Zostaliś my przeniesieni do mniejszego apartamentu. Po przeprowadzce powiedziano nam, ż e musimy wyjechać za trzy dni lub zapł acić za apartament junior. Rezerwacja był a trzy i pó ł dnia wcześ niej. Nikt nie zamierzał zwró cić pienię dzy. Dopiero interwencja Bookingu pomogł a rozwią zać sytuację . Gdybyś my od razu odzyskali pienią dze, wyprowadzilibyś my się nastę pnego dnia.
Czego szukać :
1) woda w pokojach bardzo ś mierdzi, ale w kuchni i na terenie jest woda ze studni;
2) są ż ywione tylko na podstawie umowy na dzień . Jeś li przyjdziesz i chcesz zjeś ć obiad - nie zostaniesz nakarmiony;
3) dostaniesz kurz w pokojach od poprzednich mieszkań có w;
4) dobrze się zastanó w, z jakiegoś powodu uważ ają to za zł e w twoim kierunku. Na przykł ad 640/2+35=340+35=390;
5) nie przewiduje się obecnoś ci mydł a i szamponu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał