Hotel rozczarowuje ...

Pisemny: 12 sierpień 2019
Czas podróży: 4 — 9 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel pozostawia wiele do ż yczenia! Pokó j na pierwszy rzut oka wyglą da dobrze. Ale przy zameldowaniu obiecali nam przynieś ć rę czniki, któ rych nigdy nie widzieliś my, klamka pod prysznicem był a utrzymywana na mił ym sł owie, obiecali nam zadzwonić do mistrza, ale dwa dni pó ź niej musieliś my to naprawić sami, bo kiedy brał am prysznic, drzwi się zatrzasnę ł y, a mó j mą ż ledwo je otworzył . Gniazda są wyrwane, wi-fi naprawdę jest, ale nic nie ł aduje i znika co kilka minut.
Strasznie zdenerwowali swoją kawiarnię...wybó r dań jest skromny, ale có ż . Ale czekanie pó ł torej godziny na frytki to za duż o i kilka razy zapomnieli o iloś ci porcji. Ostatni dzień zapadł mi w pamię ć . O 18:00 zamó wiliś my ziemniaki na grillu (do 20:00). Po powrocie o 19:45 powiedziano nam, ż e bę dzie gotowe za 15 minut, ale o 21:00, kiedy już byliś my zmę czeni pytaniem, kiedy nam to podadzą , kelnerka mrugają c oczami powiedział a „to jest moje sztuczka, dał em to komuś "! ! ! Nadal jestem w szoku. Nie polecam tego "hotelu" nikomu. Ceny nie pasują do usł ugi!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał