Hotel Mir opinie, Równe

Pisemny: 11 marta 2011
Czas podróży: 8 — 9 luty 2011
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Dokł adnie, hotel "Mir" - wraż enie jest dwojakie.
Z bezwarunkowych plusó w: poł oż ony w centrum, jechaliś my samochodem z Kijowa, ś ciś le trzymaliś my się znakó w (Hotel „Ś wiat” i strzał ka) i nagle dla siebie doś ć ł atwo i po prostu dotarliś my do hotelu.
Mił a obsł uga w recepcji, zameldowanie szybko i bez problemó w (choć przyjechaliś my bez wcześ niejszej rezerwacji).
Zamieszkał em w pokoju na 7 pię trze w junior suite (niestety nie pamię tam dokł adnie jaki numer pokoju; ). Czysto, przytulnie, z okna - panorama miasta. W pokoju - prysznic, toaleta, suszarka do wł osó w, TV (satelita), lodó wka, klimatyzacja. Na osiedlu (nie pytaliś my (! )) dostaliś my dodatkowy koc i komplet rę cznikó w. W nocy był o ciepł o i wygodnie. Woda jest gorą ca - przez cał ą dobę.

Z tego, co mi się nie podobał o: procedura przeliczenia manufaktury i inne przy eksmisji z pokoju (oczywiś cie cel każ dego goś cia zapł acił.500 UAH. ).
na noc wypierz kilka rę cznikó w, któ re widział y gatunek, i weź coś innego z mebli).
Moż e oczywiś cie to wszystko nie jest warte tak szczegó lnej uwagi, ale z marmurowymi posadzkami, szybkobież ną windą , elektronicznymi zamkami itp. itp. Absolutnie „szufelkowa” wycieczka do klienta anuluje wszystkie przyjemne wraż enia.
Nawet z nieprzyjemnego stosunku do klientó w personelu restauracji. W cenę pokoju wliczone jest ś niadanie w restauracji na parterze hotelu. W pokoju dostę pny jest bufet z napojami, przeką skami i wypiekami, dania gorą ce do wyboru oraz ksią ż eczka opisują ca moż liwe opcje ś niadaniowe. Przybył y rano we wł aś ciwym czasie, 2 mł ode panie pytają , kim bę dziesz. Zamó wione. Wzię liś my sał atki, kawę , usiedliś my przy stole. Okoł o 20 minut pó ź niej zauważ amy, ż e ludzie, któ rzy przyszli po nas, już jedzą na gorą co, a my wcią ż czekamy (czyli po prostu coś pomieszaliś my i oddaliś my nasze jedzenie komuś innemu, zwł aszcza ż e wszyscy zamawiali). o tym samym).
Zwró ciliś my się do jednego z biur z pytaniem, gdzie jest nasze zamó wienie.

W odpowiedzi skarcił a nas, mó wią c, ż e trzeba wyraź nie wskazać stó ł , przy któ rym siedzisz (ale stoł y nie są ponumerowane i nie ma na nich znakó w identyfikacyjnych! ). Biorą c pod uwagę , ż e w tym czasie był o tylko 5 odwiedzają cych, jasne jest, ż e dwó m dziewczynom niezwykle trudno jest ś ledzić , kto zamó wił , a kto gdzie siedział . Oczywiś cie drobiazg, ale nadal jest nieprzyjemne, ż e dziewczyna myś li, ż e to normalne i moż liwe, aby krzyczeć i obwiniać klienta, a nawet nie przepraszać.
Ogó lnie rzecz biorą c, z powodu tych wszystkich drobiazgó w ogó lne wraż enie jest raczej negatywne. W każ dym razie nie chcę już tam zostać.
Ale w drodze powrotnej wszystkie negatywne emocje został y zniwelowane wspaniał ym obiadem w cudownym miejscu - restauracji "Pani Yana", znajdują cej się na szosie Kijó w-Czop mię dzy Nowogradem-Woł yń skim i Korcem we wsi. Pylipowicze.
Bardzo przytulnie, bardzo czysto, bardzo mił a obsł uga i SUPER pyszne jedzenie!
Ogromne porcje, bardzo przystę pne ceny, uś miechy, emocjonalne nastawienie - bardzo dzię kujemy za wszystko! To tam chcesz nie tylko wró cić , ale chcesz być przynajmniej raz w tygodniu. Szacunek dla personelu i gospodyni!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał