Nie zwiedzimy ich jedną nogą, nawet jeśli dopłacają nam do tego dodatkowe pieniądze, czego wszystkim życzymy.

Pisemny: 17 styczeń 2019
Czas podróży: 29 grudzień 2018 — 6 styczeń 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Rezerwacja był a w Verkholy od 29 grudnia 2018 do 6 stycznia (w rezultacie wyjechali 5 stycznia). Wielu znajomych polecał o to miejsce, ale potem, po wynikach wyjaś nień , okazał o się , ż e byli w Verkholy na 1-2 noce w szybkim przejś ciu.
Pomimo szumu tego miejsca, dla nas (2 dorosł ych i 1 dziecko 2.5 roku) to doś wiadczenie był o najbardziej negatywne od kilku lat. Decyzja o wyjeź dzie do NG w Verkholy był a poważ nym bł ę dem, któ ry normalnie psuł ś wię ta noworoczne.
Minusy:
1. Bardzo dł ugo nosili ś niadanie rano 1 stycznia, wyglą da na 1 kelnera
2. Kelnerzy, któ rzy niosą jedzenie z innego budynku po drugiej stronie ulicy, wchodzą do pokoju i wchodzą do centrum w brudnych butach, a to nie jest przypadek szczegó lny, ale zrobił o to 90% chł opakó w - musieli zrobić uwagę .

3. Byliś my w drogim pokoju, któ ry jest pozycjonowany jako jeden z najlepszych typó w - nie jest w nim przewidziana izolacja akustyczna. Cał y czas bę dziesz sł yszeć wszystkich są siadó w z każ dej strony, jeś li Twoje dziecko pó jdzie spać o 21, tak jak nasze, to bę dzie problem, bo do 23-24-01 bę dzie cią gł y hał as. A jeś li w pokojach są dzieci, to gratulacje, to jest jackpot.
4. Nie wiadomo, jak prana jest poś ciel, dziwnie pachnie, a moja ż ona zaczę ł a mieć problemy ze skó rą od pierwszego dnia, kiedy wró ciliś my do domu - wszystko zniknę ł o.
5. W najlepszych tradycjach tanich hoteli na ł ó ż ku leż ą ogromne poduszki, któ rych materac jest obiektywnie nieznany, ale nam nigdy nie udał o się przespać przez 8 nocy, ale obie zaczę ł y boleć szyję /plecy już po pierwszym w nocy obudził em się zepsuty i to do normalnoś ci wró cił o dopiero po powrocie.
6. Pokó j dziecię cy zasł uguje na osobny blok. Nigdy nie widzieliś my brudniejszego pokoju i zabawek i trudno był o w to w ogó le uwierzyć . Kiedy powiedzieliś my to na przyję ciu w spa, usł yszeliś my dosł ownie odpowiedź - „jakie dziwne, raz w miesią cu ją sterylizujemy”. Wycią gnij wł asne wnioski.
7. W pokoju dziecię cym dywan jest taki sam jak w cał ym kompleksie w innych miejscach. Po pierwsze, dywan, delikatnie mó wią c, nie jest najlepszym wyborem z punktu widzenia ekologii, nawet dla dorosł ych, a dla dzieci w wieku 1-2+ jest to wyją tkowo wą tpliwy wybó r.
8. Pod dywanem jest ciepł a podł oga, co jest generalnie absurdalną decyzją . Poza kwestiami bezpieczeń stwa przeciwpoż arowego, dywan zaczyna intensywnie wydzielać formaldehyd i inne rozkosze wł aś nie pod wpł ywem podwyż szonej temperatury, a podwyż szona temperatura dla dywanu wynosi powyż ej 21-22 stopni.

9. I tu zwracamy się do tego, ż e w dniach naszej wizyty w kompleksie ś rednia temperatura w pokoju dziecię cym wynosił a 27-28 stopni, ogrzewanie podł ogowe był o podł ą czone, a baterie w pokoju był y wł ą czone na maksimum. W tym samym czasie wentylacja wydaje się być taka, jaka jest, ale w recepcji spa powiedzieli „tak, wiemy, ż e nasza wentylacja nie dział a dobrze w pokoju, przepraszam”. Po rozmowie z recepcją uzdrowiska, kilka godzin pó ź niej wysł ano inż yniera, któ ry przekrę cił baterię na maksimum i temperatura wynosił a 24-25. Co jest wyraź nie lepsze niż.27-28, ale komunikacja z dowolnym pediatrą powie, ż e normalna temperatura dla dzieci to 20-22.
10. Animowana dziewczyna w pokoju był a ostatnio bardzo zmę czona. Nie są dzę , ż e to jej wina, bo najwyraź niej spę dził a tam odpowiednią liczbę godzin. Ale kiedy zastą pił y ją dziewczyny z recepcji uzdrowiskowej, był y one lepsze dla dzieci niż animatorka.
11. Kelnerzy, któ rzy przez cał y okres przynosili nam jedzenie do pokoju okoł o 25-30 razy, nigdy nie mieli dł ugopisó w, abyś my mogli zapisać rachunek na numer. Aby być formalnie dokł adnym - 3 z 30 razy.
12. Od momentu przyjazdu poprosili w recepcji 3 razy o wię cej wieszakó w, po przypomnieniach, 4 dnia przynieś li nam +5 i przeprosili, nie wię cej.
13. Nie znaleź li wentylacji w pokoju, tylko klimatyzację .
14. W hotelu na oko wię kszoś ć osó b z dzieć mi lub wó zkami lub przynajmniej znaczna ich liczba. Tak wię c przy wejś ciu do pierwszego budynku nie ma rampy, nic, ale są dziesią tki stopni i przę sł o. Tych. witam, zabawne zadanie „jak podnieś ć ś pią ce dziecko w wó zku przez x-stopnie do pokoju”.
15. W pobliż u toalety jest jeden mał y kosz na ś mieci na cał y pokó j, a zabawne jest to, ż e jeś li poł oż ysz obok niego butelki lub ś mieci, któ re się w nim nie zmieś cił y, to nie są usuwane))) nie został o sprawdzone pewnego razu.
16. Nie dają drugiego kosza na ś mieci do pokoju o powierzchni prawie 40 metró w kwadratowych, powiedzieli, ż e kosze na ś mieci są wyraź nie rozliczone i nie jesteś my pierwszymi, któ rzy o to proszą .

17. Na cał ym terytorium nie ma ś cież ek dla pieszych, jest tylko droga mię dzy budynkami i do lasu, tj. podczas spaceru z wó zkiem ludzie cią gle się zatrzymują , gdy obok przejeż dż ają samochody elektryczne.
18. W pierwszym budynku ś wiatł o został o w tym czasie wył ą czone 5 razy, podczas gdy winda nie dział a, chociaż zwykle waż ne elementy infrastruktury mają oddzielne linie energetyczne lub są w stanie czuwania w postaci generatoró w diesla.
19. W pierwszym budynku też jest coś z okablowaniem, na 3 pię trze przycisk wywoł ywania pilota okresowo bije prą dem - albo coś jest uziemione, albo nie wiem.
20. Czę ś ć pokoi w spa znajduje się obok basenu i podobno tam też nie ma izolacji akustycznej, tj. wszystko, co dzieje się w basenie, jest doskonale sł yszalne.
21. Stodoł a na siano, któ ra jest drugim miejscem do jedzenia, ma ponad 10 metró w kwadratowych, gdzie wszyscy palą fajkę wodną (co z tego, ż e jest to zabronione przez prawo na terenie), siedź z dzieć mi w pó ł mgle dymu . Wspaniał ą rzeczą jest to, ż e w tym pokoju nie ma dekoracji ani tym podobnych. i jest po prostu wył oż ony RSD, któ ry nie jest przeznaczony do uż ytku podczas wizyt, w któ rych mogą przebywać ludzie, ponieważ nieuszczelniony RSD jest toksyczny.

22. Zaró wno wewną trz, jak i na zewną trz nie ma izolacji akustycznej – wszystko, co dzieje się na ulicy, jest dosł ownie sł yszalne. Szczegó lnie ciekawie był o, gdy któ regoś dnia 2 lub 3 stycznia o 02.20 zaczę ł a się pijacka rozgrywka i przez 20 minut rozlegał y się histeryczne okrzyki „Anton, nie ró b”, a pijani mę ż czyź ni uporzą dkowali zwią zek, przyję cie nie wybrał o dzwonili, ale potem oddzwonili do 3.10 i powiedzieli, ż e nie są tego ś wiadomi i zajmą się problemem. Rano w recepcji powiedzieli, ż e są ś wiadomi sytuacji i to oni ją rozwią zali (był a inna osoba), chociaż to wcale nie odpowiada.
23. Pł ytki pobrano po 2-3 przypomnieniach w cią gu 3-10 godzin. Kilka razy dzwoniliś my okoł o 5 razy i nadal byli odbierani nastę pnego dnia.
24. Nie ma koordynacji mię dzy recepcją , do któ rej trzeba przyjś ć z gó ry i zapł acić za szkolenie, a stajnią , do któ rej należ y przynieś ć czek. Kiedyś czekaliś my 20 minut, zanim przyszedł pan mł ody i powiedzieliś my, ż e nie jesteś my ś wiadomi, ż e nadchodzimy. I za drugim razem przekonali nas, ż e umó wiliś my się na inny termin.
25. Restauracja i wyż ywienie - zupeł nie osobny blok. Ś niadanie - kawa jest obrzydliwa, ale zamó wienie za pienią dze jest normalne. Na ś niadanie nie rozumieliś my, jak jajecznicę , serniki moż na przynosić z kuchni już zimne i tak przez cał y dzień . Musieliś my zamawiać prawie za każ dym razem te same pozycje, któ re był y już zawarte w ś niadaniu, w pł atnym menu i osobno 2-3 razy, aby poprosić o przyniesienie ciepł a, do przyniesienia za 30-50 minut.

26. Ogó lnie czas serwowania posił kó w zaró wno w restauracji, zaró wno na ś niadanie, jak i w pokojach to tylko czarują ca historia. Coś spię liś my, gdy już pierwszego dnia na pierwszym obiedzie zapytaliś my „jaka jest godzina serwowania dzieci i zwykł e kotlety parowe” i powiedziano nam „8 minut”, a przywieziono po 55. Dalej, przez cał y okres , w restauracji, niezależ nie od pory i dnia, czas serwowania wynosił.50-70 minut, kawa też . W koń cu po prostu poszedł em do baru na przykł ad na kawę lub drinka. Ustalenie relacji z kelnerami czy administratorami nie przyniosł o ż adnego skutku. W rezultacie zaczą ł em przychodzić do restauracji 2-3 godziny wcześ niej, ż eby powiedzieć o któ rej godzinie przyjedziemy i jakie dania zamó wimy, a potem zadzwonił em jeszcze godzinę wcześ niej i mimo wszystko dania był y nadal podawane po 40-60 minutach. Jak to wytł umaczyć - nie rozumiem. W rezultacie pozostawili swoje komentarze w nowej pustej księ dze skarg, administrator nie był zakł opotany.
27. Drzwi do restauracji są bardzo trudne do otwarcia, dla osó b z dzieć mi przejś cie obok to kolejna misja.
28. W okresie od 30 do 2 kuchnia praktycznie nie dział ał a, a ze wszystkich potraw dla dzieci był y tylko kotlety z kró lika. Po kł ó tni ze wszystkimi za każ dym razem moż na był o uzgodnić tajne syrniki i je zdobyć . To wszystko, przez 3 dni nie był o już jedzenia dla dzieci, specjalnie po to wybraliś my się do miasta.
29. Zamó wienia do pokoju - z tej samej restauracji każ dorazowo grzecznie ostrzegali przy zamó wieniu, ż e dostawa wynosił a 40 minut, a rzeczywisty czas dostawy to od 60 do 80)
30. W 9 na 10 przypadkó w dania został y przyniesione na zimno, jak to moż liwe - sł abo wiadomo, wniesiono je zapakowane do budynku, któ ry jest dosł ownie 10 metró w od restauracji - najbliż szego miejsca.
31. W Sylwestra 5 razy w samej restauracji i na recepcji prosili o przyniesienie jedzenia o 20.00, ponieważ nasze dziecko kł adzie się spać o 21.00. Zostaliś my potwierdzeni, zadzwonił em, wyjaś nił em, usł yszał em, ż e wszystko jest w porzą dku i przyniosł em to do nas w wyniku o 23.55.
32. Wiś nia na torcie - ż ona poszł a na regularny masaż plecó w, gdy odwró cił a się na koń cu okazał o się , ż e masaż ysta zdją ł jej wierzchnią czę ś ć w gó rnej czę ś ci i robił jej masaż goł ym torsem. Poinformowali recepcję spa i gł ó wną , a w recepcji wyjaś nili nasze imię i po reakcji był o jasne, ż e nie byliś my pierwsi i nie byliś my tak zaskoczeni.

Generalnie moż na napisać duż o wię cej, przez pierwszą poł owę z reszty myś leliś my, ż e znajdujemy bł ą d, ale potem stał o się już nie zabawne. Wyjeż dż ają c dzień wcześ niej, jako nie do wytrzymania, poprosiliś my o księ gę skarg i sugestii. Administrator nawet się nie zdziwił i dał go w 3 sekundy, a stał o się jasne, ż e daleko nam do pierwszego. W koń cu przywieź liś my okoł o 5000+ dolaró w za te 8 nocy i zapł aciliś my im tylko za doś wiadczenie i ś wiadomoś ć , ż e nie jesteś my już na nogach. Nie ma nadziei na jakiekolwiek zmiany, ponieważ top management pisze w wywiadzie, ż e Verholy to najlepsze miejsce, a negatywne recenzje piszą goś cie, któ rzy chcą je odwiedzić ponownie za darmo lub ze zniż ką (przeczytaj w drodze powrotnej). Nie zwiedzimy ich stopą , nawet jeś li zapł acimy ekstra, czego wszystkim ż yczymy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар