Niezbyt szczęśliwy

Pisemny: 7 wrzesień 2010
Czas podróży: 4 — 5 wrzesień 2010
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my mię dzy Galerią a Palazzo. Wybó r został dokonany na korzyś ć drugiego hotelu, ponieważ przekupił em ich pakiet weekendowy.
Muszę od razu powiedzieć , ż e WSZYSTKIE punkty oferty zamieszczone na stronie Palazzo został y mi potwierdzone telefonicznie (w tym fakt, ż e „moż na wpaś ć w każ dej chwili do godziny 12.00. Aby to zrobić wystarczy do nas oddzwonić i powiedz nam, o któ rej chcesz się wprowadzić ”). Zajrzyjmy wię c (zaczerpnię te ze strony internetowej hotelu)...
Pakiet weekendowy obejmuje:
noclegi od soboty do niedzieli z 20% rabatem - był o;
pyszne ś niadania dla goś ci (w niedzielę ) - też dzię ki restauracji był o bardzo smacznie;

bezpł atne wczesne zameldowanie (w sobotę po 9:00) jeś li są pokoje - kiedy zadzwoniliś my (bę dą c już w poł owie drogi do Poł tawy) z zaskoczeniem powiedzieliś my, ż e "zameldowanie nie wcześ niej niż o 13.00, rozumiesz, pokó j był zaję ty. " Bardzo dzię kuję za wcześ niejsze wprowadzenie w bł ą d przez telefon. Co jeś li przybyliś my o 9:00? ?
bezpł atne pó ź ne wymeldowanie (w niedzielę do godziny 16:00) w zależ noś ci od dostę pnoś ci - nie jest potrzebne, ale lepiej wcześ niej sprawdzić , inaczej bę dzie jak z wcześ niejszym zameldowaniem;
10% rabatu na dowolne zamó wienie w restauracji Palazzo - skorzystali, ale jednocześ nie od razu zapł acili 10% za usł ugę . Bardzo dziwna polityka dla restauracji, któ ra pozycjonuje się jako restauracja wysokiej klasy.
markowe knedle poł tawskie jako komplement od szefa kuchni to inna historia. Hotel jakoś od razu zwą tpił , gdy o to zapytaliś my...W restauracji "komplement od szefa kuchni" okazał się ciastem (jeden na dwoje dorosł ych: ) ). Ech...
powitalne koktajle i 1 godzina gry w bilard w barze Cantina - nie widzieliś my ż adnych koktajli ani bilarda, ponieważ Cantina, jak się okazuje, był a „od dawna w naprawie”. (i jeszcze raz „dzię kuję ” za ostrzeż enie przez telefon).
Chociaż pokoje są dobre, pię kne.
Efekt jest taki: europejskie ceny + ukraiń ska usł uga.
Konieczne jest albo nie obiecywać , albo wypeł niać to, co napisali na stronie. Jest trzecia opcja - ostrzegać telefonicznie "Ludzie, nie dajcie się zwieś ć !!! ".

Nie chodzi o pierogi i nie o koktajle z bilardem (to i tak wszystko, co znaleź liś my), ale o stosunek do klientó w, któ rzy przyszli odpoczą ć i przy okazji zapł acili za WSZYSTKO.

Generalnie zastanó w się , czy warto pł acić za coś , czego i tak nie moż esz w koń cu osią gną ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał