Zły hotel, dobra restauracja?

Pisemny: 15 listopad 2016
Czas podróży: 1 — 2 październik 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel został wybrany na poranek ś lubny i sesję zdję ciową . Zarezerwowany trzy tygodnie wcześ niej pokó j „Suite”, najjaś niejszy i zawsze z toaletką (panny mł ode zrozumieją , to jedno z wymagań stylistó w). Podczas zameldowania (14:00) administrator powiedział , ż e nie moż e zameldować się przed godziną.20:00, ponieważ nie ma wolnych pokoi. Nie chcieli zał atwić sprawy polubownie, do uwagi dotyczą cej rezerwacji powiedzieli: „Muszę eksmitować ludzi, nie rozumiecie, ż e pokoje są zaję te? ”. Nie krę powali się tym, ż e skracają pó ł dniowy pobyt w hotelu o kolejne 6 godzin, oczywiś cie nie był o mowy o zwrocie ró ż nicy w kosztach. Nie trzeba dodawać , ż e po mał ym konflikcie nie otrzymaliś my ż adnego obowią zkowego komplementu dla nowoż eń có w (jak podano na stronie hotelu). Bardzo rozczarowany czystoś cią pokoju. Ł azienka był a brudna, nie myta po poprzednim goś ciu, na akcesoriach ł azienkowych był y czarne wł osy, dywan był poplamiony. Kinkiet w sypialni nie dział ał . I oczywiś cie nie był o toaletki, zadeklarowanej w momencie rezerwacji. A wszystko dlatego, ż e z braku innego numeru dostaliś my darmową . Jedynym plusem tego hotelu jest ś niadanie, produkty są wysokiej jakoś ci, ró ż norodnoś ć się podoba.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał