Obrzydliwe podejście do gości

Pisemny: 19 kwiecień 2016
Czas podróży: 12 — 14 wrzesień 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Podczas naszego pierwszego pobytu w tym hotelu we wrześ niu dzieci nie miał y wystarczają cej interakcji z delfinami i ponownie zarezerwowaliś my hotel. Otrzymał em rezerwację , jest cał a korespondencja z hotelem. Rezerwacja na lipiec 2016. Dziś.19 kwietnia otrzymał am wiadomoś ć z hotelu, ż e jeś li nie dokonam 100% wpł aty w cią gu 3 dni, moja rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Przy rezerwacji takie warunki nie został y ustalone. Zaproponował em 30%, otrzymał em odmowę i ultimatum ż ą dania 100% przedpł aty. Polecam rezerwację tylko poprzez rezerwację , inaczej znajdziecie się bez zaplanowanego urlopu, ponieważ hotel robi to, co chce, jestem gotó w udzielić wszelkich informacji i bę dę zadowolony z zaleceń , jak zatrzymać tę hań bę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał