Wesele w Grand Pettin to totalne rozczarowanie!

Pisemny: 7 wrzesień 2021
Czas podróży: 1 — 10 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
W lipcu 2021 r. mieliś my wesele w restauracji Grande Pettine.
Zarezerwowaliś my miejsce i rozpoczę liś my przygotowania na 6 miesię cy przed ś lubem. W tym czasie rozmawialiś my z administratorką Natalią , na każ dym spotkaniu spisywał a wszystkie nasze ż yczenia i proś by, obiecują c, ż e wszystkie zostaną uwzglę dnione, utrzymywaliś my też kontakt telefoniczny i komunikowaliś my się przez viber.
Podczas spotkań Natalia był a przyjacielska i udzielał a rad z doś wiadczeń poprzednich wydarzeń.

Dlaczego wybraliś my akurat to miejsce - poł oż enie nad morzem, pię kny teren, duż a iloś ć miejsc (150 na werandzie), moż liwoś ć zorganizowania ceremonii plenerowej nad morzem, a takż e, co bardzo waż ne, duż a iloś ć miejsc parkingowych miejsca dla naszych goś ci (uzgodniliś my, ż e przydzielą.50 miejsc)
2 dni przed ś lubem, po wcześ niejszym uzgodnieniu, przynieś liś my drinki do restauracji, a administrator Natalia, z któ rą mieliś my wszystkie pytania, powiedział a jej przez telefon w tej chwili, ż e nie ma jej na miejscu, a jej partner Jewgienij spotka nas.
Spotkał się z nami, przyją ł to, co przywieź liś my, zapytaliś my go, czy wszystko jest w porzą dku? upewnił się , ż e wszystko jest w porzą dku i wszystko jest gotowe na nasz ś lub.
Cał y nasz zespó ł organizatoró w i byliś my pewni, ż e wszystko przebiegł o zgodnie z planem.
Nadszedł nasz dł ugo oczekiwany dzień . Uroczystoś ć plenerowa w restauracji miał a rozpoczą ć się o godzinie 16:00.
Przybywszy na teren we wskazanym czasie, my, jako para mł oda, byliś my w szoku, widzą c naszych organizatoró w w pocie i brudzie, któ rzy starali się powstrzymać emocje, by tego dnia nie popsuć nam humoru, tł umaczyć nam, ż e administracja instytucji nie był a gotowa na wydarzenie, a mianowicie praktycznie nic nie został o speł nione z naszych umó w z administratorką Natalią , a sama Natalia nie jest na miejscu i nie odbiera telefonó w, zamiast niej jest Eugeniusz, któ ry wie nic i wzruszył ramionami na wszystkie nasze pytania, uzasadniają c, ż e Natalia nie dał a mu ż adnych informacji, a zapytany, gdzie ona jest, nie odpowiada.
Poniż ej zestawienie niedocią gnię ć , któ re spowodował y niedogodnoś ci dla zespoł u organizacyjnego i zrujnował y nasz ś lub:

- pierwszą rzeczą , któ ra rzucił a mi się w oczy, był o to, ż e cał y teren był zapchany zaparkowanymi samochodami i prawie nie był o wolnych miejsc dla naszych goś ci, nie wspominają c o obiecanych 50; (Evgeny, udają c zdziwienie na twarzy, mó wi nam, ż e nikt nie mó gł nam obiecać tylu miejsc, bo w sobotę mają na plaż y wielu wczasowiczó w)
- na terenie trwał a budowa i uzgodniono, ż e przynajmniej materiał y budowlane i ś mieci zostaną usunię te, jeś li nie zostaną ukoń czone do dnia naszego ś lubu, co się nie stał o;
- na tarasie, na któ rym miał a się odbyć plenerowa ceremonia, nie powinno być palm w cię ż kich balach, a takż e malinowych petunii wiszą cych w doniczkach w namiocie zakł adu, nie został y one usunię te, a nasi organizatorzy sami je wyczyś cili, ponieważ to zepsuł o koncepcję naszego wystroju;
- obiecali, ż e na tort waż ą cy 28 kg zostanie przydzielona zamraż arka, ale w koń cu, gdy przyniesiono go na kilka godzin przed ś lubem, powiedzieli, ż e aparat jest za mał y, musieli wł oż yć tort pokó j pod klimatyzatorem, mają c nadzieję , ż e się nie zepsuje;
- zabrakł o tekstylnych serwetek dla cał ej liczby goś ci, chociaż restauracja doskonale wiedział a, ż e ​ ​ mamy 150 goś ci i zapewniał a, ż e ​ ​ wystarczy dla wszystkich;
- specjalnie zamó wiono dodatkowych kelneró w (przy każ dym stoliku), aby obsł uga goś ci był a szybka, a takż e aby napoje w jasnych opakowaniach nie stał y na stoł ach, psują c estetyczny wyglą d i zasł aniają c ż ywą florystykę , gdy nakryto stoł y, na stoł ach postawiono napoje;
- wieczorem był a sł aba obsł uga bankietu, kelneró w nie był o przy stoł ach, goś cie obsł ugiwali sami;
- serwowanie potraw był o opó ź nione, ciepł e mię so i ciasto podawano w tym samym czasie, chociaż z gó ry ustalono godzinę wieczoru i kolejnoś ć serwowania dań i administrator wiedział o tym;

- na dodatek kelnerzy mieli niechlujny wyglą d, co od razu przykuł o uwagę goś ci.
- był o też wiele innych drobnych niedocią gnię ć , o któ rych nie ma sensu pisać , ż eby nie marnować czasu czytają cych tę recenzję.
Po ś lubie nasz organizator rozmawiał z dyrektorem generalnym Aleksandrem. Po przekazaniu naszych komentarzy i niezadowolenia ze wszystkiego, co wydarzył o się na naszym ś lubie, w odpowiedzi pojawił a się chamstwo i chamstwo, w wyniku czego Aleksander wysł ał naszego organizatora. W rezultacie zdaliś my sobie sprawę , ż e administracja Grand Petin absolutnie nie docenia jego reputacji, zabrał a duż o pienię dzy i nie chciał a ś wiadczyć wysokiej jakoś ci usł ug. Każ dy, kto rozważ a Grand Petin na imprezy, bą dź przygotowany, ż e administracja rzuci Cię bez speł nienia swoich obietnic.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał