był niezadowolony

Pisemny: 24 styczeń 2013
Czas podróży: 13 — 14 grudzień 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Okresowo jeż dż ę odwiedzić syna w Odessie, ostatnim razem nie zdą ż ył zostać i musiał szukać hotelu. Był am bardzo niezadowolona ze swojego wyboru, materac jest tak poł amany, ż e nie da się na nim zasną ć . Pierwszą myś lą był o udanie się do administratora, ale potem pomyś lał em o tym i zdał em sobie sprawę , ż e w innych pokojach nie ma prawie nic lepszego. Wychodzą c rano z pokoju, na recepcji zastał em mę ż czyznę oburzonego tym, ż e w jego pokoju jest zadymienie - dziewczyna przy ladzie był a zmuszona gadać coś niewyraź nie, naprawdę nie ma klimatyzacji i nie ma zapachu. Myś lę , ż e kierownictwo powinno odpowiedzieć na takie komentarze i ogó lnie zrobić coś , aby personel nie musiał się rumienić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał