Czynnik ludzki

Pisemny: 28 lipiec 2012
Czas podróży: 1 — 5 lipiec 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Eksperci twierdzą , ż e przyczyną.90% katastrof nie jest awaria sprzę tu, ale osł awiony „czynnik ludzki”. Obawiam się , ż e to przez niego ten hotel stoi w obliczu katastrofy niezamieszkania.
Jednak najpierw o dobru. W uczciwoś ci trzeba powiedzieć , ż e hotel jest w dobrej lokalizacji, niedawno odnowiony, dział a hydraulika. Z punktu widzenia warunkó w ż ycia nie ma poważ nych skarg, ale nie bę dziemy czepiać się drobiazgó w. Jednak bezgraniczne zawadiactwo wł aś ciciela cał kowicie zabija wszelkie inwestycje w „ś ciany”. Osoba od pierwszej znajomoś ci zaczyna demonstrować , ż e jesteś mu coś winna od dawna i mocno. Nigdy nie sł yszał takich sł ó w jak „cześ ć ”, „do widzenia”, „dzię kuję ”, „proszę ”. Oczywiś cie Vladimir ma cię ż ką depresję , a radoś ć z komunikacji i goś cinnoś ci nie są dla niego. Nie bę dę wymieniał sytuacji, w któ rych demonstrował szczerą grubiań stwo i snobizm – są one cią gł e. Có ż , kto mu doradził , ż e musi zają ć się hotelarstwem?!...
Od wizyty w hotelu pozostawił nieprzyjemny posmak. W dniu wyjazdu chciał em doradzić wł aś cicielowi, aby zatrudnił sympatyczną dziewczynę , ale zdał em sobie sprawę , ż e nie sł ychać ż ał osnych rad ludzi z niż szej rasy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał